מינויים

ד"ר אבשלום ליבוביץ מונה ליו"ר החברה הישראלית ליתר לחץ דם

ד"ר ליבוביץ, מנהל פנימית ד' ב"שיבא", מחליף בתפקיד את פרופ' עדי לייבה לכהונה בת שלוש שנים: "המטרה היא להגדיל את היכולת שלנו להגיע לפלח גדול יותר באוכלוסיה שזקוק לאיזון לחץ דם"

ד"ר אבשלום ליבוביץ, מנהל פנימית ד' בשיבא, יו"ר החברה הישראלית ליל"ד. צילום: דוברות שיבא

ד"ר אבשלום ליבוביץ, מנהל פנימית ד' במרכז הרפואי שיבא, מונה לאחרונה ליו"ר החברה הישראלית ליתר לחץ דם. הוא ימלא את תפקיד היו"ר במשך שלוש שנים, בנוסף על תפקידו כמנהל מחלקה במרכז הרפואי שיבא. הוא מחליף בתפקיד את פרופ' עדי לייבה.

"יתר לחץ דם הוא מצב רפואי שכיח ביותר", מסביר ד"ר ליבוביץ. "בקבוצות גיל מסוימת שכיחותו מגיעה ליותר מ-30%. לצערנו, בעולם בכלל וגם בישראל, אין מספיק מודעות לבעיה. עקב כך, גם הטיפול לוקה בחסר".

תפקידה העיקרי של החברה הישראלית ליתר לחץ דם הוא לקדם את הנושא ברמה הלאומית ולהוביל לשיפור האבחון והטיפול. זאת, בין השאר, על ידי קיום כנסים ופגישות עדכון מקצועיות, הובלת קמפיינים להעלאת המודעות בקרב האוכלוסיה הכללית וייזום שיתופי פעולה עם חברות מקבילות בעולם למטרת קידום הפעילות הקלינית והמחקרית בתחום.

על מינויו לתפקיד יו"ר החברה, אמר ד"ר ליבוביץ: "אני מקווה שבעזרת שותפים רבים יותר המחויבים לנושא נוכל להרחיב את פעילותנו ובכך להגדיל את היכולת שלנו להגיע לפלח גדול יותר באוכלוסיה שזקוק לאיזון לחץ דם ולהעלות את המודעות לבעיה שכיחה זו בקרב האוכלוסיה הכללית".

נושאים קשורים:  יתר לחץ דם,  ד"ר אבשלום ליבוביץ,  מינוי,  חדשות,  שיבא
תגובות
02.12.2022, 10:29

מזל טוב, מינוי ראוי ומצוין