מינויים

ד"ר שרון קמה החלה בתפקידה כסגנית מנהל ביה"ח כרמל

לד"ר קמה, מומחית ברפואת משפחה ובמינהל רפואי, ניסיון ניהולי בתפקידים בכירים ב"כללית" וב"כרמל" | היא מחליפה בתפקיד את ד"ר שני ברוש

ד"ר שרון קמה, סגנית מנהל בית החולים כרמל. צילום: אלי דדון/ דוברות ביה"ח

ד"ר שרון קמה נכנסה החודש לתפקידה החדש כסגנית מנהל בית החולים כרמל בחיפה. היא מחליפה בתפקידה את ד"ר שני ברוש.

ד"ר קמה, חברת הנהלה ב"כרמל" משנת 2021, היא בעלת ניסיון ניהולי של מעל עשר שנים בתפקידי ניהול בכירים. בשלוש השנים האחרונות עמדה בראש מערך האיכות ובטיחות הטיפול בבית החולים כרמל והיתה מופקדת על הובלת מבדק אקרדיטציה הראשון לאחר שנות הקורונה, אותו עבר בית החולים בהצלחה. במקביל, היא הקימה ומנהלת מרכז חדשנות ולפני כן שימשה כמנהלת מינהלת שרון-שומרון וכמנהלת רפואית מחוזית בשירותי בריאות כללית.

ד"ר קמה, בת 54, תושבת חיפה, נשואה ואמא לשלוש בנות, היא בוגרת לימודי רפואה בטכניון עם התמחות ברפואת משפחה. בנוסף, יש לה התמחות במינהל רפואי, תואר MHA של בית ספר לניהול באוניברסיטת תל אביב, והיא בוגרת קורס דירקטורים של המכון הישראלי לחדשנות באוניברסיטה העברית.

במסגרת תפקידה כסגנית מנהל בית החולים תהיה אחראית על תחום כוח האדם הרפואי, כלל המחלקות בחטיבה הפנימית, המחלקה לרפואה דחופה, פרמקולוגיה ורוקחות, היחידה למניעת זיהומים, מקצועות הבריאות ובריאות הנפש, בריאות העובד, מחקר וחדשנות ועוד.

"אני נכנסת לתפקיד בהתרגשות עם מטרה לקדם שלושה עולמות קשורים", אומרת ד"ר קמה. "אני רוצה להוביל תהליכים של רצף טיפול - קהילה ובית חולים לטובת טיפול רפואי ושירות מיטבי למטופלים שלנו; להוסיף ולהביא כלים מעולם החדשנות הרפואית שמתפתח בקצב מסחרר ומאפשר לצוותים המטפלים להנגיש טיפול רפואי מצטיין, מותאם ומונגש למטופלים; ולעסוק בפיתוח צוותים מנהלים תוך שימוש בכלי ניהול מקצועיים כאמצעי מרכזי להמשך התפתחות כוח אדם רפואי במערכת הבריאות. כל זאת כדי לוודא שכל מטופל מקבל את הטיפול המגיע לו - אישי ואנושי".

נושאים קשורים:  ד"ר שרון קמה,  בית חולים כרמל,  מינויים,  חדשות
תגובות