חדשות

מיקרוסופט וגוגל נרתמות לאבטחת סייבר במרכזים רפואיים בארה"ב

ענקיות הטכנולוגיה מיקרוסופט וגוגל יספקו שירותי אבטחת סייבר בעלות מופחתת או חינם לכ-1,800 בתי חולים כפריים בארה"ב

מתקפת סייבר, האקרים (צילום: אילוסטרציה)

מיקרוסופט וגוגל יסייעו למרפאות ולבתי חולים חסרי משאבים באזורים לא עירוניים בארה"ב כדי להתגונן מפני מתקפות סייבר. הכוונה היא לסייע לכ-1,800 בתי חולים פגיעים ביותר ולספק להם שירותי אבטחת סייבר.

הבית הלבן הודיע ​​ביום ב' כי הוא משתף פעולה עם ענקיות הטכנולוגיה מיקרוסופט וגוגל כדי לספק שירותי אבטחת סייבר בעלות מופחתת או חינם לכ-1,800 בתי חולים כפריים בארה"ב.

מיקרוסופט הודיעה שהיא תאפשר הכשרה ותמיכה בחינם לבתי חולים כפריים ותציע מוצרי אבטחה לארגוני בריאות קטנים. גוגל הודיעה כי תציע ייעוץ חינם לאבטחת נקודות קצה לבתי חולים כפריים ולעמותות ותיצור מאגר מימון לתמיכה בתוכנה. גוגל גם תשיק תכנית פיילוט לארבעה או חמישה בתי חולים כפריים כדי לפתח חבילות אבטחה המותאמות לצרכים הספציפיים שלהם.

המיזם נועד לבתי חולים שנמצאים תחת מתקפות סייבר יומיומיות שבשל משאביהם הדלים מתקשים להתמודד עם מתקפות הכופרה.

ההכרזה החדשה היא תוצאה של דיונים פרטיים בין חברות הטכנולוגיה ובכירים במועצה לביטחון לאומי של הבית הלבן. נשיא ארה"ב, ג'ו ביידן, גם מתכנן להנפיק דרישות מינימום לאבטחת סייבר לבתי חולים בארה"ב, כדי לא להקשות עליהם בנסיונות ההגנה מפני המתקפות.

יש לציין כי בשנת 2023 שיעור מתקפות הסייבר כנגד בתי חולים בארה"ב זינק ב-128%, בהשוואה לשנת 2022. כך על פי נתונים שפורסמו לאחרונה על ידי משרד המודיעין הלאומי בארה"ב.

נושאים קשורים:  גוגל,  מיקרוספוט,  סייבר,  מתקפת סייבר,  ארה"ב,  אבטחת סייבר,  חדשות
תגובות