חדשות

מאוחדת מקימה מרכז רפואי ברחובות

במרכז רא"ם - רפואה אישית מותאמת, בשטח של 7,500 מ"ר, יפעלו מלר"ד, מכוני דימות, סוכרת, עיניים, שיקום ולב | "מאוחדת": "שמנו לעצמנו למטרה להעניק רפואה ציבורית בסטנדרט פרטי"

הדמיה מרכז רא"ם. צילום: מאוחדת

קופת החולים מאוחדת תפחת בקרוב מרכז רפואי חדש ברחובות שייקרא מרכז רא"ם (רפואה אישית מותאמת) וירכז מגוון שירותי רפואה.

מרכז רא"ם, בשטח של 7,500 מ"ר, יכלול יותר מ-150 חדרי טיפול ו-17 מכונים, וייפתח בהדרגה במהלך החודשים הקרובים. במרכז הרפואי יעניקו שירותים לתושבי רחובות והשפלה עם שעות קבלת קהל גמישות יותר וזמינות גבוהה של מומחים, תוך המשכיות בטיפול מהביקור הראשון ועד לסיום הטיפול במרכז ובחזרה לקהילה.

בין המכונים שיפעלו במרכז: מכון דימות בו ניתן יהיה לבצע גם בדיקות MRI, מוקד לרפואה דחופה (מלר"ד), שירותי בריאות הנפש, מכון דימות, מכון לב, התפתחות הילד, מכון עיניים, מכון סוכרת ומרכז שיקום. כל זאת לצד טיפול באמצעות VR, רובוט שירות, צ'ק אין רפואי מהבית, שאלונים רפואיים דיגיטליים ותוכנת ניווט להתמצאות.

המלר"ד יעניק לתושבי רחובות והסביבה שירותי רפואה דחופה בשעות הערב במהלכן המרפאות סגורות, בימי שישי וערבי חג, בשבתות וחגים, ובכך יהווה תחליף לפנייה למחלקות המיון בבתי החולים ויסייע בהפחתת העומסים הכבדים.

ה-MRI ברא"ם יהיה, כך נמסר מ"מאוחדת", הראשון בארץ שמופעל בתוך אחת מקופות החולים. הוא יפעל סביב השעון ובזמינות תורים גבוהה ללקוחות הקופה. מכון השיקום החדשני יכלול בתוכו מגוון של רחב של שירותי שיקום, ביניהם גם דירה טיפולית שתאפשר התנסות בביצוע פעולות יומיומיות בהדרכה ובליווי של הצוות הרפואי.

"שמנו לעצמנו למטרה להעניק רפואה ציבורית בסטנדרט פרטי. מדובר בבשורה לא רק לתושבי רחובות, אלא לכל תושבי השפלה שיוכלו לקבל שירותים רפואיים מתקדמים וקרובים לבית", אומר מנהל מחוז דרום ב"מאוחדת" דני מושיוב. "החדשנות והקידמה הן רק חלק מהסיפור, וכל זה לא היה אפשרי בלי ההון האנושי. ריכזנו את מיטב הרופאים המומחים והצוותים הרפואיים, שיאפשרו לנו מעטפת טיפולית רחבה וברמה המקצועית הגבוהה ביותר, תוך מחקר שיבוצע בשיתוף פעולה עם האקדמיה".

נושאים קשורים:  מרכז רא"ם,  מאוחדת,  מרכז רפואי,  רחובות,  חדשות
תגובות