חדשות

נחנך מלר"ד חדש במרכז הרפואי שערי צדק בירושלים

חדר המיון החדש, שבהקמתו הושקעו כ-50 מיליון שקל, כולל מערך טריאז' רחב, אגף למטופלים מהלכים, עמדות טיפול נוחות וחדרי בדיקה חדשים

מלר"ד חדש ב"שערי צדק". צילום: דוברות ביה"ח

מלר"ד חדש במרכז הרפואי שערי צדק בירושלים נחנך הבוקר (ב') בתום ארבע שנים של תכנון ובנייה. האגף החדש הוא הפעימה הראשונה בבינוי וחידוש המלר"ד כולו שיתבצע בשנים הקרובות.

האגף החדש כולל מערך טריאז' רחב ונוח ואגף למטופלים מהלכים, עמדות טיפול נוחות, חדרי בדיקה וטיפול חדשים, עמדות קבלה רחבות ועוד. תשומת לב הושקעה ביצירת מסלול מטופל נגיש ונח המאפשר זרימה מיטבית של תהליך הטיפול.

מלר"ד שערי צדק, הוא המלר"ד הגדול בירושלים כיום, עם יותר מ-100,000 מטופלים בשנה. בשנה האחרונה חלה עלייה של 10% במספר הפונים, מה שהופך אותו למלר"ד הצומח ביותר בארץ.

את בניית האגף החדש הוביל מנכ"ל המרכז הרפואי פרופ' עופר מרין, שעם כניסתו לתפקיד לפני ארבע שנים הגדיר את הנושא כמשימה מרכזית. הקמת המלר"ד היא פרי שיתוף פעולה בין "שערי צדק", עיריית ירושלים, הרשות לפיתוח ירושלים ומשרד הבריאות, שהשתתפו כולם בהקמתו בעלות של כ-50 מיליון שקל. את תכנון המלר"ד הוביל משרד האדריכלים של צביקה רובינשטיין ושי עופר.

פרופ' עופר מרין הודה לשותפים למיזם וסיפר כי חדר המיון לא עמד בעומס המטופלים. "ראינו בזו משימה חשובה מאין כמוה עבור המטופלים. חוויית המטופל, זרימת הליך הטיפול וכמובן התנאים והנוחות הם אלה שהובילו אותנו בתכנון של המלר"ד החדש ואנו כבר רואים תוצאות בשטח".

נושאים קשורים:  מלר"ד,  בית החולים שערי צדק,  פרופ' עופר מרין,  חדשות
תגובות
18.09.2023, 11:21

מזל טוב והצלחה בתי פעול המיון החדש! דר׳ יעקב אדלר, מנהל הראשון של המיון בבית החולים במיקומו הנוכחי. שנה טובה!