חדשות

פרופ' אלון בן אריה מונה למנהל חטיבת נשים ויולדות במרכז הרפואי "קפלן"

פרופ' בן-אריה, בן 57, מומחה בכיר בגיניקולוגיה, החליף בתפקיד את פרופ' ציון חגי; הודיע כי בקרוב תיפתח בבית החולים מלונית יולדות, וכי הוא מתכוון ללפתח את המרכז ללידה טבעית

פרופ' אלון בן אריה (צילום: יח"צ)

פרופ' אלון בן אריה, בן 57, מומחה בכיר בגינקולוגיה, מונה למנהל חטיבת נשים ויולדות במרכז הרפואי "קפלן" ברחובות. הוא החליף בתפקיד את פרופ' ציון חגי. פרופ' בן אריה קיבל לפני שבועיים מינוי של פרופ’ בבית הספר לרפואה באוניברסיטה העברית בירושלים.

פרופ' בן אריה למד רפואה באוניברסיטה העברית והתמחה בגינקולוגיה ב"קפלן". הוא עבר תת-התמחות בגינקו-אונקולוגיה ביוסטון, ארה"ב. בשנת 2007 מונה למנהל היחידה לגינקו-אונקולוגיה ב"קפלן" ולאחר מכן שימש מנהל אגף נשים ומ"מ מנהל חטיבת נשים ויולדות.

עם כניסתו לתפקידו החדש, אמר פרופ' בן אריה: "אני נכנס לחטיבה מצטיינת בבתי החולים של שירותי בריאות כללית, המוכרת בזכות היחס האדיב והסובלני והשירות המקצועי של הצוות הרפואי במגוון רחב של שירותים ותתי התמחויות".

"ברצוני", הוסיף, "להרחיב את שיתוף הפעולה עם שרותי הבריאות ומרכזי בריאות האישה במחוז השפלה כך שתהיה מערכת תומכת משותפת עם הרופאים בקופות החולים. בנוסף, תפתח בקרוב מלונית יולדות שתאפשר שהות ומנוחה ליולדות ולבני המשפחות. בכוונתי לפתח את המרכז ללידה טבעית מתוך הכרה בחשיבותו והרצון של היולדות ללדת באווירה ביתית ככל שניתן אבל גם באופן בטוח ובהשגחה מלאה של הצוות הרפואי".

עוד אמר פרופ' בן אריה, כי הוא מתכוון לקדם ולפתח את תחום הניתוחים הזעיר-פולשניים ברפואת הנשים, מאחר שהם מאפשרים אשפוז קצר יותר עם פחות כאבים והחלמה מהירה יותר.

פרופ' בן-אריה הודה לקודמו בתפקיד, פרופ' חגי, ואמר: "הוא קידם בנחישות ובהתמדה את תחום רפואת הנשים ב'קפלן' והצעידו קדימה בכל הנוגע לשירות, אנושיות ומכל היבט שהוא מבחינה טכנולוגית".

נושאים קשורים:  חדשות,  מינויים,  פרופ' אלון בן-אריה,  המרכז הרפואי "קפלן"
תגובות
08.06.2017, 17:36

ברכות חמות ואיחולי הצלחה לפרופ. אלון בן אריה

08.06.2017, 20:22

האיש הנכון, במקום הנכון.
המשך להצעיד את האגף למצוינות!

13.06.2017, 22:16

ברכות חמות. שילוב יוצא דופן של איש רגיש חושב ומקצועי לעילא. התברכתם קפלן.