חדשות

רשמית: נועז בר-ניר מונה לתפקיד מנכ"ל "שירותי בריאות כללית"

בר-ניר, בן 53, חוזר לקופה לאחר עשור בו מילא תפקידים שונים, ביניהם מנכ"ל משרד התיירות ומנכ"ל התאחדות המלונות; "נמשיך להוביל ולהתמודד בהצלחה עם האתגרים הרבים העומדים בפנינו"

נועז בר-ניר (צילום: יח"צ)

נועז בר-ניר מונה רשמית לתפקיד מנכ"ל "שירותי בריאות כללית"; כך הודיע הערב (ה') ועדת האיתור של הקופה. בר-ניר ייכנס לתפקיד כבר בשבוע הבא, עם סיום כהונתו של אלי דפס בתום עשור כמנכ"ל. דפס יחל בחודש הבא את תפקידו כיו"ר חברת אל על.

"כללית" הודיעה הערב כי הדירקטוריון בראשותו של אלי אדמוני קיבל את המלצת ועדת האיתור, שבראשה עמד אדמוני, ובה היו חברים גם השופט בדימוס דוד בר-אופיר וחברת הדירקטוריון ד"ר חניתה צימרין, ובחר בנועז בר ניר לתפקיד המנכ"ל.

בר-ניר (53) היה בעבר סמנכ"ל וראש חטיבת הכספים ב"כללית". הוא חוזר לארגון לאחר שכיהן בכמה תפקידי ניהול בכירים, ביניהם כמנכ"ל משרד התיירות וכמנכ"ל התאחדות המלונות בישראל, תפקיד שאותו הוא ממלא בימים אלה.

אדמוני בירך את בר-ניר עם קבלת המינוי ואמר: "אני סמוך ובטוח כי היכרותו העמוקה עם הכללית, ניסיונו הרב בניהול בכיר ועשייתו המגוונת ובעלת ההישגים בשנים האחרונות, יביאו להצלחתו בתפקיד ולהצלחת הארגון כולו. אני שב ומודה לאלי דפס, המסיים בימים אלה את תפקידו כמנכ"ל, על הובלת הכללית להישגים רבים שמיצבו אותה כארגון הבריאות המוביל בישראל".

בר-ניר אמר: "אני מודה לוועדת האיתור ולדירקטוריון על האמון שניתן בי וגאה לחזור למשפחת הכללית, שהוא ארגון הבריאות המוביל והחשוב בישראל. ביחד עם אנשי הכללית נמשיך להוביל ולהתמודד בהצלחה עם האתגרים הרבים העומדים בפנינו".

נושאים קשורים:  חדשות,  שירותי בריאות כללית,  נועז בר-ניר,  מינויים
תגובות

מזל טוב

26.05.2017, 10:17

בהצלחה.

28.05.2017, 05:37

ברכות לנועז. אני לא מבין מדוע הר״י פסלה מועמדת שאינה רופאה לתפקיד המנכ״ל ב וולפסון, אבל נאלמה דום כאשר מנכ"ל משרד התיירות מונה להוביל את הקופה השניה בעולם מבחינת מספר המבוטחים. המועמדת ב וולפסון היתה מעורה היטב בענף הרפואה. מצפה לתשובה הגיונית מיו״ר הר״י.

אנונימי/ת
28.05.2017, 10:15

אתה מבין לא נכון. הר"י לא פסלה מועמדות של אף אחד, משום שאינה יכולה לפסול. מי שפסל, או יותר נכון לא פסל, אלא סרב לשנות את תנאי המכרז, זה משרד הבריאות ונציבות שירות המדינה. בבית חולים ממשלתי נדרש מכרז של המדינה. מאז ומתמיד דרישה לרופא הייתה כלולה בתנאי המכרז. בית חולים לניאדו, שאינו ממשלתי, לא מנוהל ע"י רופא. קופת חולים אינה גוף ממשלתי אלא מלכ"ר, וכבר מזמן יש שם מנהלים שאינם רופאים.