חדשות

נעצר צעיר ממזרח ירושלים שהתחזה לרופאת נשים ברשתות החברתיות

המשטרה עצרה צעיר ממזרח ירושלים, שהציג עצמו כרופאת נשים המתמחה בפוריות והונה נשים שביקשו להיכנס להריון | איים על קורבנותיו לפרסם פרטים, תמונות וסרטונים אינטימיים ששלחו אליו

מעצר על ידי המשטרה (צילום: אילוסטרציה)

אדם שהתחזה ברשתות החברתיות לרופאת נשים מירושלים נעצר אתמול (ד'). המשטרה הודיעה כי מדובר בצעיר ממזרח ירושלים, שהציג עצמו כרופאת נשים המתמחה בפוריות, ובכך הונה נשים שביקשו להיכנס להריון.

החשוד איים על קורבנותיו לפרסם פרטים, תמונות וסרטונים אינטימיים ששלחו לו על פי בקשתו כאשר הוא מתחזה לרופאת נשים.

האיש נעצר לחקירה לאחר שבמשטרת מחוז ירושלים התקבלה לאחרונה תלונה מאישה שסיפרה כי קיבלה פנייה באמצעות רשת חברתית מפרופיל הנחזה להיות רופאת נשים המתמחה בענייני פוריות. הפונה הציעה למתלוננת סיוע והכוונה כדי שתוכל להרות. על פי התלונה, האישה התבקשה לשלוח תמונות וסרטונים אינטימיים באמתלה של הכוונה מקצועית לאופן קיום יחסי מין על מנת להיכנס להריון.

לאחר ששלחה את החומרים החל חשדה של האישה להתעורר שמדובר בגבר ולא באישה וככל הנראה לא מדובר במישהו בעל הסמכה רפואית ומקצועית כלשהי. בשלב זה החל החשוד לאיים עליה בהפצת התמונות והסרטונים האינטימיים.

החקירה עברה למחלק הונאה ופשיעת סייבר ביחידה המרכזית של מחוז ירושלים. חקירה סמויה באמצעים טכנולוגיים הצליחה לאתר את מפעיל החשבון החשוד. עוד עלה בחקירה הסמויה  של ימ״ר ירושלים כי ישנן קורבנות נוספים ממזרח העיר למעשי החשוד.

אתמול עברה החקירה לשלב הגלוי, עת נעצר החשוד בהתחזות לאחר, פגיעה בפרטיות, קבלת דבר במרמה, העברת מידע כוזב במחשב ואיומים. בחיפוש שנערך בביתו נתפסו מחשבים ופלאפונים.

המשטרה פועלת לאיתור קורבנות נוספים וקוראת לכל מי שנפל קורבן לפרופיל האינסטגרם ״dr_rana_abdeen״ לפנות למשטרה בהקדם. כמו כן במשטרה ממליצים לציבור להימנע מקבלת שירותי רפואה רגישים באמצעות הרשתות החברתיות ובמיוחד מגורם שאינו מזוהה או מוכר, וכן ממשלוח של חומרים אינטימיים ברשתות חברתיות לגורמים לא מוכרים.

נושאים קשורים:  משטרת ישראל,  התחזות,  מעצר,  רשת חברתית,  חדשות
תגובות