מינויים

רופא ישראלי נבחר ליו"ר החברה האירופאית לרפואת ילדים דחופה

פרופ' איתי שביט, מנהל האגף לרפואת ילדים במרכז הרפואי הדסה, יעמוד בראש החברה האירופאית לרפואת ילדים דחופה, המאגדת את כל המומחים מאירופה ומהמזרח התיכון שעוסקים בתחום

פרופ' איתי שביט, מנהל אגף הילדים בהדסה, יו"ר החברת האירופאית לרופאת ילדים דחופה. צילום: דוברות רמב"ם

פרופ' איתי שביט, מנהל האגף לרפואת ילדים במרכז הרפואי הדסה בירושלים, נבחר לתפקיד יו״ר החברה האירופאית לרפואת ילדים דחופה.

החברה האירופאית לרפואת ילדים דחופה מאגדת בתוכה את כל המומחים מאירופה ומהמזרח התיכון שעוסקים בתחום הרפואה הדחופה בילדים. החברה מעודדת ותומכת בפעילות קלינית ומחקרית מתקדמת, ומפרסמת באופן קבוע הנחיות והמלצות לבירור וטיפול במחלקות לרפואה דחופה ילדים.

בהצבעה שנערכה בהשתתפות חברי המדינות החברות נבחר בפה מלא פרופ' איתי שביט, מנהל האגף לרפואת ילדים במרכז הרפואי הדסה, לכהן כיו״ר החברה האירופאית לרפואת ילדים דחופה.

פרופ' שביט הוא בוגר הפקולטה לרפואה של הטכניון, שם שימש כיו"ר החוג האקדמי לרפואה דחופה, כמנהל מעבדת הסימולציה של הפקולטה לרפואה וכמנהל המחלקה לרפואה דחופה ילדים בבית החולים רמב"ם.

פרופ' שביט, ששימש עד לאחרונה כיו"ר החוג הישראלי לרפואה דחופה בילדים, מוביל את קבוצת המחקר של החוג (ISPERN) ומהאחראים להפיכת המקצוע רפואה דחופה ילדים להתמחות-על בישראל.

הוא פרסם מעל 130 מאמרים בכתבי עת רפואיים מהמובילים בעולם. מחקריו מתמקדים בתחום של טיפול בכאב פרוצדורלי בילדים (acute procedural pain), טראומה והחייאה פדיאטרית, וניתוח אפידמיולוגי של מצבים פדיאטריים דחופים.

פרופ' שביט מסר עם מינויו: "חשוב שיותר ויותר רופאים צעירים מישראל ייחשפו לפעילות החברה האירופאית. כיו"ר החברה האירופאית אנסה לקדם ולהגדיל את הפעילות הקלינית והאקדמית בתחום רפואת הילדים הדחופה בישראל, כולל קיום כנסים אירופאיים בארץ, אליהם יגיעו מובילי התחום בעולם".

נושאים קשורים:  פרופ' איתי שביט,  חדשות,  מינוי,  רפואת ילדים דחופה,  המרכז הרפואי "הדסה"
תגובות