נגיף הקורונה

שר הבריאות שוחח עם הישראלים השוהים בבידוד בספינה מול חופי יפן

ביפן עלה הבוקר מספר החולים בנגיף הקורונה ל-203, לאחר שעוד 39 חולים חשודים הורדו מספינת הקרוזים שנוסעיה, ביניהם ישראלים, נמצאים בהסגר

ספינת נסיכת היהלום. הנוסעים עדיין מעוכבים מול חופי יפן. צילום Shi Yali/ שאטרסטוק

שר הבריאות שוחח הבוקר (ד') עם הישראלים השוהים בבידוד בספינת "נסיכת היהלום" מול חופי יפן. ביפן עלה הבוקר מספר החולים בנגיף הקורונה ל-203, לאחר שעוד 39 חולים חשודים הורדו מספינת הקרוזים שנוסעיה בהסגר. משרד הבריאות הודיע כי הוא נמצא בקשר ישיר עם כל הגורמים, בהם משרד החוץ, שלטונות יפן והשגרירות.

לאחר ישיבת היערכות היומית בנושא נגיף הקורונה, קיימו שר הבריאות יעקב ליצמן ומנכ"ל המשרד משה בר סימן טוב מספר שיחות וידאו עם הישראלים שנמצאים בספינה מול חופי יפן וששוהים בבידוד מחשש להידבקות אפשרית בנגיף הקורונה.

השר חיזק אותם, התעניין בשלומם והקשיב למצוקתם לאור הימצאותם בבידוד במשך הזמן הנדרש על פי הוראות ארגון הבריאות העולמי. השר ליצמן מסר להם את מספר הטלפון של עוזרו בלשכה כדי לתת מענה ככל שיידרש.

השר ליצמן אמר לישראלים כי העם בישראל דואג לשלומם ומחכה לחזרתם בשלום ובבריאות טובה בקרוב. "נקווה ומתפללים שאכן לא יהיו מקרי הידבקות, אך במקרה שכן, אנו נערכים שיהיה אפשר לטפל בהם בארץ".

מנכ"ל המשרד הוסיף בשיחתו לישראלים על הספינה כי עליהם להישמע להוראות אנשי המקצוע ולהקפיד על היגיינה כדי למנוע הידבקות אפשרית.

נושאים קשורים:  נגיף הקורונה,  הסגר,  סגן שר הבריאות יעקב ליצמן,  חדשות
תגובות