חדשות

ד"ר אייל ברבלק, אורתופד מאיכילוב, נקלע לזירת הפיגוע והציל חיים תחת אש

סיפורו הדרמטי של האורתופד ד"ר אייל ברבלק, מהמרכז הרפואי איכילוב, שנקלע במקרה להתרחשויות וטיפל בפצועים כשהוא מתרוצץ תחת אש תופת בין כמה זירות פעולה – באירועים שהתרחשו ליד אילת

ד"ר אייל ברבלק, אורתופד ב-"איכילוב", חזר ביום רביעי שעבר בטיסה מקפריסין שם התחתן וביום חמישי בבוקר כבר עלה על טיסה לאילת כדי לשמש רופא תורן בבסיס מצוקי-עובדה – זאת במסגרת שיתוף הפעולה בין איכילוב לצה"ל. בתום המשמרת, בהיותו כבר במונית בדרכו חזרה לטיסה מאילת לשדה דב בתל-אביב, שמע  על הירי באוטובוס ועל האירועים האחרים שבאו מיד לאחר מכן – ואז, בתוך זמן קצר מאד, כשהוא במכנסי ג'ינס ובנעלי קרוקס, מצא עצמו  מטפל תחת אש תופת בנפגעי הפיגוע בכביש 12 בדרך לאילת, מתרוצץ תוך סיכון אישי רב בין כמה זירות, כשכדורי המחבלים שורקים מעל ראשו. את סיפורו הדרמטי הביא אמש (מוצ"ש) האתר YNET.

"אני לא מאמין עדיין שהייתי שם" אמר ד"ר ברבלק, "שהייתה לי הזכות להציל חיים, לטפל בפצועים, שנשארתי בחיים. עזרתי להציל אישה מהתופת אבל למרות מאמצי החייאה של 20 דקות תחת אש, מת לי בידיים לוחם שדימם בשטח. אני מקווה שהצלחתי אולי לנסוך מעט ביטחון בחיילים שהיו שם – וזה מה שמנחם אותי".

ד"ר ברבלק סיפר עוד כי שירת ביחידה קרבית, היה בלבנון, בעזה - "אבל להיות באירוע שכזה, דווקא כאזרח – זה היה ממש מטורף. זו לא סיטואציה סטרילית כמו בבית חולים. זה בשטח, תחת אש. אינני דתי, אבל אימא שלי כבר ברכה עבורי ברכת הגומל".

 לידיעה ב- YNET

נושאים קשורים:  חדשות,  ד"ר אייל ברבלק,  המרכז הרפואי ת"א,  המרכז הרפואי איכילוב-תל אביב
תגובות
אבי
21.08.2011, 12:24

חובה לארגן לו צלש ולפרסם את סיפורו ברבים. הלוואי שכל הרופאים ובכלל בני אדם ינהגו כמותו

צוות אחיות אורתופדית ב
21.08.2011, 21:26

כל הכבוד לאייל על התעוזה ואומץ
גאות בך, צוות האחיות של אורטופדית ב' איכילוב

דוד סנש
23.08.2011, 21:21

כל הכבוד לרופא אמיץ
אין גבורה כגבורתו של רופא תחת אש
דוד