חדשות

ד"ר מישאל זהר הורשע באונס סטודנטית שלמדה עימו

זהר טען כי היחסים היו בהסכמה וכי מדובר בעלילת שווא, אך השופטים נתנו אמון מלא בגרסתה של המתלוננת והרשיעו את הרופא בעבירת אינוס בנסיבות מחמירות

אונס, פגיעה מינית. אילוסטרציה

בית המשפט המחוזי בבאר שבע הרשיע אתמול (א') את הרופא מישאל זהר בעבירת אינוס בנסיבות מחמירות, לאחר שהואשם כי אנס סטודנטית שלמדה עימו.

זהר, נשוי ואב לילד, הוא בעל תואר דוקטור לרפואה שהיה חוקר באוניברסיטת רייכמן בהרצליה עד ספטמבר 2023. הוא גם היה עד לאחרונה חבר במועדון הצעירים של מכון ויצמן והקים את עמותת "דרך אדם" כשהיה סטודנט לרפואה, כך לפי מידע באגודת ידידי מכון ויצמן למדע. על ההרשעה דיווחה אתמול אילנה קוריאל ב-ynet. עם הרשעתו באונס, התירו שופטי בית המשפט המחוזי לפרסם את שמו.

לפי כתב האישום, השניים למדו יחד באוניברסיטה והיו בקשר חברי. ב-2015 נפגשו בבית הוריה. בשלב מסוים משך אותה זהר לכיוונו והחל לנשקה, ולמרות התנגדותה, הפשיט אותה בכוח ואנס אותה. לאחר שהשתחררה מאחיזתו וניסתה להדוף אותו, ריתק אותה זהר למיטה ואנס אותה, למרות תחינותיה שיחדל ממעשיו.

זהר טען כי היחסים היו בהסכמה וכי מדובר בעלילת שווא, אך השופטים נתנו אמון מלא בגרסתה של המתלוננת וקבעו: "העובדה כי המתלוננת עד מעשה הבעילה עצמה המשיכה להתנגד מילולית ולומר לנאשם לא, אינה מותירה ספק כי הבעילה בוצעה בניגוד להסכמתה וכי הנאשם היה מודע לחוסר ההסכמה".

נושאים קשורים:  ד"ר מישאל זהר,  פסק דין,  אונס,  חדשות,  הרשעה
תגובות
אנונימי/ת
24.06.2024, 09:44

אני נניח שהוא יערער.
בכתבה אין קישור לפסק הדין אך זה נראה שהורשע על סמך עדותה בלבד.
מדובר באירוע שהתרחש ב 2015 והיא התלוננה בשנת 2020.
הרשעה רק על סמך עדות המתלוננת נשמעת לי בעייתית. כמו גם עוד פרטים באירוע.