מינויים

עו"ד פנטון מונתה לנציבת קבילות הציבור לחוק ביטוח בריאות ממלכתי

משרד הבריאות הודיע על מינויה של המשפטנית עו"ד כרמית פנטון לתפקיד | מחליפה את עו"ד נילי חיון דיקמן, שפורשת לאחר חמש שנות כהונה

עו"ד כרמית פנטון. צילום: משרד הפנים

עו"ד כרמית פנטון מונתה לתפקיד נציבת קבילות הציבור לחוק ביטוח בריאות ממלכתי במשרד הבריאות. משרד הבריאות הודיע אמש (ב') על המינוי של עו"ד פנטון, מרצה באוניברסיטה העברית בפקולטה למשפטים ובתכנית לתואר שני בחקר סכסוכים.

עו"ד פנטון היא בעלת תואר ראשון ותואר מוסמך בהצטיינות בלימודי משפטים באוניברסיטה העברית בירושלים. מאז 2017 היא מכהנת כממונה על מחוז תל אביב במשרד הפנים. במסגרת תפקידה היא אחראית על העבודה מול 11 רשויות מקומיות, בהן הרשויות הגדולות בישראל.

במסגרת תפקידה הובילה עו"ד פנטון שינויים ורפורמות משמעותיות, תוך מתן דגש על שיפור השירות לציבור והסרת חסמים בשנים האחרונות. בעברה שימשה כיו"ר ועדות ערר לתכנון ולבנייה, פיצויים והיטלי השבחה, במחוזות תל אביב ומרכז, כיהנה כיועצת המשפטית לממונה על תאגידי המים והביוב והרשות לשירותים ציבוריים במשרד הפנים וכן היתה היועצת המשפטית לרשות השנייה לטלוויזיה ולרדיו.

שר הבריאות אוריאל בוסו בירך על המינוי: "נציבות הקבילות לחוק ביטוח בריאות ממלכתי היא גוף ייחודי במשרד הבריאות, המהווה כתובת לכל תושב ומטופל, בכל מחלוקת עם קופת החולים ביחס ליישום הוראות החוק. לנציבות תפקיד משמעותי ואני משוכנע שעו"ד פנטון תמלא את משימתה החשובה בצורה הטובה ביותר ודלתה תהיה פתוחה לטפל במקרים המובאים בפניה ברגישות ובמקצועיות. אני מבקש להודות לנציבת קבילות הציבור היוצאת, גב‘ נילי חיון דיקמן, על עבודתה המסורה לשימור זכויות המבוטחים ולאחל לה הצלחה רבה בהמשך דרכה".

ד״ר ספי מנדלוביץ, משנה למנכ״ל משרד הבריאות, הודה לעו"ד נילי חיון דיקמן על עבודתה בחמש שנים האחרונות כנציבת קבילות הציבור לחוק ביטוח בריאות ממלכתי ואמר כי הוא מוקיר את פועלה לטובת מיצוי הזכויות הרפואיות של אזרחי ישראל.

"לעו"ד פנטון ניסיון ניהולי רב, מגוון ומוצלח שבא לידי ביטוי בתחומים עשייה שונים הן כמנהלת בכירה, הן כיועצת משפטית והן כמי שצברה ניסיון רב בגישור, בשיפור תהליכי שירות לציבור ובהובלת תהליכי שינוי מורכבים", אמר ד"ר מנדלוביץ והוסיף: "עו"ד פנטון תוביל את הנציבות להמשיך ולתת מענים לציבור על פי חזון המשרד למימוש הזכות הבסיסית לבריאות ולקידום בריאות של כלל אוכלוסיית ישראל, תוך חיזוק האמון ושיתוף הפעולה הבין הגופים השונים".

עו״ד פנטון מסרה: "אני נרגשת לקבל את המינוי ומודה על ההזדמנות להוביל את הגוף החשוב והמשמעותי הזה לסייע במימוש הזכויות הרפואיות והבטחת יישום סל שירותי הבריאות לכלל הציבור, תוך חתירה מתמדת לשיפור השירות, יעילות ומקצועיות".

נושאים קשורים:  נציב קבילות הציבור,  מינויים,  עו"ד כרמית פנטון,  משרד הבריאות,  חוק ביטוח בריאות ממלכתי,  חדשות
תגובות