חדשות

המראות ונחיתות ב"הלל יפה": נחנך סימולטור טיסה במחלקת הילדים

"טייסת 325" מפעילה את סימולטור הטיסה מתוך תא טייס במחלקת הילדים בבית החולים בחדרה, מיזם ייחודי שמטרתו להפיג מתחים ולהקל על כאבם של המאושפזים הצעירים

חרטום מטוס בטבורה של מחלקת הילדים. צילום: דוברות "הלל יפה"

במחלקת הילדים במרכז הרפואי הלל יפה בחדרה נחנך אתמול (ב') סימולטור טיסה לטובת הילדים המאושפזים. המטרה: הקלה על זמן האשפוז והכאב של המטופלים הצעירים.

הסימולטור – חרטום מטוס שמזגוגיתו הקדמית נשקף תא טייס – ניצב בטבורה של מחלקת הילדים והקמתו היא יוזמה של עמותת הידידים של בית החולים. עמותת הידידים פנתה ל"טייסת 325", עמותה שהוקמה לזכרו של הטייס הרצל שי קלעי ז"ל ומפעילה מיזם ייחודי זה לילדים חולים ברחבי הארץ.

לטקס החניכה הגיעו כל מי שנתנו יד לפרויקט מיוחד זה: משה מורג, יו"ר עמותת הידידים של "הלל יפה"; ד"ר מיקי דודקביץ, מנהל בית החולים; רפי קורן, המנהל האדמיניסטרטיבי, מנכ"ל תאגיד הבריאות ד"ר אמנון בן משה, ד"ר עדי קליין, מנהלת אגף ילדים, מר יניב קלעי, מי שייסד את עמותת "טייסת 325", שגם מפעילה, בסיוע מתנדבים, את הסימולטור במחלקה. אליהם הצטרפו מי שתרמו משאבים שונים לפרויקט: משה בר יהודה, נציגי התעשיה האווירית וכן מי שהיה אחראי על הבינוי בפועל – אינג' רונן אדרי, מהנדס בית החולים.

כאמור, הסימולטור במחלקת הילדים מופעל על ידי מתנדבי עמותת "טיסת 325" ע"ש הרצל שי קלעי ז"ל. הפרויקט קיים במספר מחלקות ילדים בבתי חולים בארץ והוא משווה למחלקה מראה יוצא דופן לכל מי שנכנס בשעריה, אך יותר מכך, מאפשר לילדים הפגת מתחים ואף הקלה על כאב בעת האשפוז.

נושאים קשורים:  סימולטור טיסה,  בית החולים הלל יפה,  מחלקת ילדים,  כאב,  חדשות
תגובות