ישראל במלחמה

אנשי צוות רפואי, צלמו סרטון אישי ועיזרו להשיב את החטופים

איגוד רופאי בריאות הציבור, בשיתוף עם מטה משפחות החטופים, יערכו ויפיצו לעולם סרטוני הסברה אישיים על הטיפול בפצועים במטרה לקדם את החזרת החטופים הישראלים בעזה ולהוקיע את החמאס

מימין, מתנדב איחוד הצלה ובידיו תינוקת שחולצה מאחד מיישובי עוטף עזה. צילום: אביחי ישראלוב

איגוד רופאי בריאות הציבור, בשיתוף עם מטה משפחות החטופים, פנה היום (ד') לצוותים הרפואיים בבקשה: צלמו סרטון אישי שצולם על ידיכם וצוות מקצועי שלנו יערוך אותו. הסרטונים יופצו עם דרישה להחזיר את החטופים הישראלים בעזה מיד וללא תנאים.

חברי הצוותים הרפואיים התבקשו לשתף בסרטונים, שיופצו באנגלית, את מה שראו וחוו בימי המלחמה, כולל קריאה להחזיר את החטופים באופן מיידי ולהוקיע את החמאס והנהגתו כפושעים נגד האנושות.

הסרטונים צריכים לכלול הצגה עצמית – שם, מקצוע ותפקיד (אין צורך לציין את שם המוסד הרפואי); מונולוג קצר – במי טיפלתם ו/או מה חוויתם, כולל דוגמאות ספציפיות (למשל סוג הפציעה והגורם לה) אבל בלי לתת מידע מזהה על הפצועים וכאמור, דרישה להחזיר את החטופים מייד וללא תנאים ולהוקיע את החמאס והנהגתו כפושעים נגד האנושות.

מבחינה טכנית מתבקשים השולחים לצלם במקום שנוח להם, אפשר במדי עבודה רפואיים, תוך שימת לב לפרטים שמכיל הרקע מאחוריהם; לצלם לרוחב בנייד (ולא לאורך), כולל ראש, צוואר וכתפיים ולדבר בשפה שנוחה להם (עברית, ערבית, אנגלית או שפה אחרת). הסרטונים יתורגמו לאנגלית.

את הסרטונים יש להעביר למספר ווטסאפ 0505397614, או למייל: [email protected] עד מחר (ה' 12.10) בשעה 19:00. קבצים גדולים יש לשלוח הודעה לווטסאפ כדי לקבל קישור להעלאה. איגוד רופאי בריאות הציבור ומטה משפחות החטופים מבקשים להפיץ את ההודעה לחברים בצוותי בריאות נוספים.

נושאים קשורים:  ישראל במלחמה,  צוויתם רפואיים,  חטופים,  עזה,  חמאס,  הסברה,  חדשות
תגובות