מינויים

סגנית מנהל חדשה במרכז הרפואי זיו

ד"ר איריס לייטרסדורף, מומחית ברפואה פנימית ובמינהל רפואי, מונתה לתפקיד | בין תכניותיה: לחזק את הקשר בין בית החולים לרפואת הקהילה ולשלב רשויות מקומיות להבטחת רצף טיפולי ומיצוי זכויות מטופלים

ד"ר איריס לייטרסדורף, סגנית מנהל בית החולים זיו, והמנהל פרופ' סלמן זרקא. צילום: דוברות ביה"ח

ד"ר איריס לייטרסדורף, מומחית ברפואה פנימית ובמינהל רפואי, החלה את תפקידה כסגנית מנהל המרכז הרפואי זיו בצפת.

ד"ר לייטרסדורף, נשואה ואם לשניים, סיימה את לימודי הרפואה באוניברסיטה העברית והדסה בירושלים, והיא בעלת תואר שני בניהול מערכות בריאות מבית הספר למינהל עסקים של אוניברסיטת תל אביב.

בתפקידה האחרון הקימה וניהלה את המחלקה לבקרות על קופות החולים בחטיבת הרפואה במשרד הבריאות. היא כיהנה כיו"ר ועד הרופאים במשרד הבריאות ובמרכז הלאומי למניעת מחלות, והיא חברת הוועד הארצי בארגון רופאי המדינה ובהסתדרות הרפואית. בנוסף, היא חברת ועד האיגוד הישראלי למינהל רפואי.

ד"ר לייטרסדורף כיהנה בעבר כעוזרת רפואית למנכ"ל המרכז הרפואי של אוניברסיטת סטנפורד בקליפורניה, בתחום איכות ובטיחות הטיפול, חוויית המטופל, רצף הטיפול ובקרת שימושים בציוד רפואי וטכנולוגיות רפואיות ועבדה כרופאה פנימאית מומחית ומנהלת רפואית במכבי שירותי בריאות בירושלים.

כמו כן, ד"ר לייטרסדורף זכתה בפרס מנכ"ל משרד הבריאות והמועצה הלאומית ללוגיסטיקה בבריאות על פיתוח תוכנה אינטראקטיבית להצגה מקוונת רבת משתתפים.

"אני שמחה ונרגשת לקראת השתלבותי בהנהלת המרכז הרפואי זיו", אומרת ד"ר לייטרסדורף. "'זיו' הוא בית ומרכז למצוינות רפואית אקדמית ואנושית בגליל. אשמח ללמוד מהצוותים ולתרום מהידע והניסיון שצברתי. אני מאמינה בטיפול שוויוני, מונגש תרבותית ובהקשבה. קרובים לליבי נושאים כמו בריאות מגדרית, קידום אורח חיים בריא, פיתוח מסגרת אשפוז ושילוב גוף ונפש לבריאות כוללת.

"אני רואה חשיבות רבה בשימת דגש על טיפול רב-מקצועי ומקיף המשלב תחומי המומחיות שונים ברפואה, תוך שילוב טכנולוגיות וחדשנות רפואית. בכוונתי לקדם את הקשר שבין בית החולים לרפואת הקהילה בקופות החולים ולשלב רשויות המקומיות כדי להבטיח רצף טיפולי מיטבי ומיצוי זכויות המטופלים. בנוסף, חשוב לי מאוד להגביר את שיתוף הפעולה עם הפקולטה לרפואה של אוניברסיטת בר אילן בצפת. אני מצפה לעבוד עם כולכם למען קידום בריאותם של תושבי הצפון".

מנהל המרכז הרפואי זיו, פרופ' סלמן זרקא, בירך על כניסתה לתפקיד ואמר כי "ד"ר לייטרסדורף מביאה ניסיון רב ומגוון אשר נוכל ללמוד ממנו; מחזיקה באותם ערכים המתחברים לחזון זיו כמרכז מצוינות רפואי לתושבי הצפון".

נושאים קשורים:  חדשות,  מינויים,  ד"ר איריס לייטרסדורף,  בית החולים זיו
תגובות
אנונימי/ת
03.08.2023, 00:07

העפתם את דר עבאס לטובת אישה

בהצלחה אישה ורופאה יקרה