מינויים

פרופ' רענן ברגר מונה לראש האגף לרפואת הסרטן ב"שיבא"

פרופ' ברגר יעמוד בראש האגף הכולל את המכון האונקולוגי, המכון ההמטואונקולוגי והשתלות מח עצם, מכון הקרינה ומכון הקרישה במרכז הרפואי שיבא

פרופ' רענן ברגר, ראש האגף לרפואת הסרטן ב"שיבא". צילום: דוברות ביה"ח

פרופ' רענן ברגר מונה לראש האגף לרפואת הסרטן במרכז הרפואי שיבא בתל השומר. האגף כולל את המכון האונקולוגי, המכון ההמטואונקולוגי והשתלות מח עצם, את מכון הקרינה ואת מכון הקרישה.

פרופ' ברגר היה הראשון שנכנס למחזור הראשון בתכנית המשולבת MD/PhD באוניברסיטת תל אביב. בינואר 1993 הגיע לראשונה ל"שיבא" כסטודנט לדוקטורט אצל פרופ' גידי רכבי. בינואר 2000 שב למרכז הרפואי כמתמחה באונקולוגיה רפואית ורדיותרפיה.

בשנים 2005-2002 השתלם פרופ' ברגר במרכז הסרטן דנה פרבר בבוסטון, המסונף לאוניברסיטת הרווארד, שם עסק במחקר וקליניקה בתחום סרטן הערמונית. בתחילת שנת 2007 הקים את היחידה למחקרים קליניים במרכז הרפואי ובנובמבר 2011 מונה למנהל המכון האונקולוגי ב"שיבא".

על מינויו אמר: "כראש האגף לרפואת הסרטן, אוכל להגשים את חזון בית החולים לרפואת סרטן ב'שיבא', שיוביל את תחום הטיפול בחולי סרטן בארץ ובעולם תוך מתן הטיפול הטוב והמתקדם ביותר ותוך הדגשת הגישה של רפואה מותאמת אישית עבור כל מטופל.

"אנו נשים את המטופל במרכז ונעניק לו את השירות הטוב ביותר תוך מתן יחס אישי לו ולמשפחתו, לאורך המסע ואחריו. האגף לרפואת הסרטן יוביל ויפתח את המחקר הבסיסי, המחקר היישומי והקליני ברמה הבינלאומית הגבוהה ביותר ויחנוך את הדור הבא של הרופאים והאחיות שיטפלו בחולי הסרטן בישראל".

נושאים קשורים:  פרופ' רענן ברגר,  חדשות,  מינוי,  בית החולים שיבא,  רפואת סרטן
תגובות
17.09.2022, 21:25

רענן בהחלט ראוי לכך והוא יוביל את האגף לשיאים חדשים!