מינויים

מונה סמנכ"ל חדש לחטיבת הרפואה בקופת החולים מאוחדת

ד"ר דב אלבוקרק, מומחה ברפואת ילדים ובעל התמחות במינהל רפואי, לשעבר מנהל בית החולים השיקומי רעות, מונה לתפקיד | מחליף את ד"ר דוד מוסינזון

ד"ר דב אלבוקרק, סמנכ"ל הרפואה ב"מאוחדת". צילום: ענבל מרמרי

ד"ר דב אלבוקרק (55) מונה לסמנכ"ל חטיבת הרפואה בקופת חולים מאוחדת, והוא יחליף בתפקידו את ד"ר דוד מוסינזון ששימש בתפקיד בעשר השנים האחרונות. ד"ר אלבוקרק הוא מומחה ברפואת ילדים מטעם אוניברסיטת תל אביב ובעל התמחות במינהל רפואי.

לד"ר אלבוקרק ניסיון רב בהובלת מערכות וארגונים רפואיים. בין תפקידיו, כיהן כסגן מנהל המרכז הרפואי רבין בפתח תקווה, ניהל את המרכז הרפואי שיקומי רעות בתל אביב, שירת כעוזר הרפואי של מנכ"ל משרד הבריאות ונשא בתפקידי ליבה בצה"ל ביניהם: מפקד רפואה של פיקוד מרכז, ראש ענף מיון רפואי ורפואה תעסוקתית, קצין רפואה של אוגדת איו"ש, והשתחרר בדרגת אל"מ.

במסגרת עשייתו בארגוני בריאות, הוביל הקמה של שירותי אשפוז ומרפאה, הקים מכון למחקר ופיתוח, קידם חדשנות ושיתוף פעולה עם חברות הזנק ומוסדות להשכלה גבוהה, פיתח שיתופי פעולה בינלאומיים, השתתף במשלחות הצלה של צה"ל והוביל הקמה של תשתיות רפואיות.

מנכ"לית "מאוחדת", סיגל רגב רוזנברג, בירכה על המינוי החדש: "אנו מצרפים לכוחותינו סמנכ"ל רפואה מקצועי ובעל ניסיון עשיר. אני בטוחה כי ד"ר אלבוקרק יביא ל'מאוחדת' ידע רב וסטנדרטים גבוהים ויפעל לחדש ולהמשיך לשפר את חטיבת הרפואה ואיכות הטיפול הרפואי בכלל, וימשיך את דרכו של ד"ר מוסינזון.

"ד"ר מוסינזון בנה את חטיבת הרפואה כגוף מקצועי, גיבש וביסס תשתית לקידום איכות רפואית וטיפולית והוביל לפריצת דרך בגיבוש מודל שירותי הרפואה ההיברידית בישראל ובעולם. אני מודה לד"ר מוסינזון על עשור של עשייה למען מאוחדת ולמען מבוטחיה, בפרט בשנתיים האחרונות בהן הוא הוביל ביד רמה את ההתמודדות שלנו עם מגיפת הקורונה, כשלצד זאת המשיך לנהל את הפעילות השגרתית של הקופה".

ד"ר אלבוקרק מסר עם מינויו: "אני רואה בתפקיד שליחות ואחריות גדולה ומודה למנכ"לית סיגל רגב רוזנברג ולדירקטוריון מאוחדת על המינוי והבעת האמון בי".

נושאים קשורים:  ד"ר דב אלבוקרק,  מינוי,  קופת החולים מאוחדת,  ד"ר דוד מוסינזון,  חדשות
תגובות
03.01.2022, 19:55

ב ה צ ל ח ה !! פרופ' מושיק סלעי

אנונימי/ת
03.01.2022, 20:17

בהצלחה איש יקר