חדשות

פוטר רופא שדרס למוות הולך רגל והפקיר אותו על הכביש

נטען נגדו שלא התקשר לגופי ההצלה השונים וגם שלא הגיש בעצמו עזרה ראשונה לנפגע, למרות היותו רופא

פסק דין. אילוסטרציה

בית הדין למשמעת של עובדי המדינה גזר פיטורים לאלתר, נזיפה חמורה ואיסור לעבוד בשירות המדינה למשך שנה על רופא שעבד במלר"ד באסף הרופא-שמיר, דרס למוות הולך רגל והפקיר אותו.

לפי דיווח של איתמר אייכנר ב-Ynet, על הרופא, ד"ר ג'אלב סלהב, נגזרו קודם לכן בבית המשפט המחוזי בירושלים 9 חודשי מאסר שהומרו בעבודות שירות וכן שישה חודשי מאסר על תנאי, וגם רישיון הנהיגה שלו נפסל ל 30 חודשים. בית המשפט הורה לו לפצות את משפחת המנוח.

האירוע התרחש ב-20 בפברואר 2017 לאחר שהרופא סיים את עבודתו. סמוך לשעה 05:15 כשנהג בכביש 443 מתל אביב לירושלים, עבר את מחסום מכבים במהירות של כ-90 קמ"ש. באותה עעת חצה בצומת ללא מעבר חצייה הולך רגל. הרופא לא הבחין בו, ולא היה באפשרותו למנוע את הפגיעה. הולך הרגל הועף לפי כתב האישום לכ-25 מטר, סבל מפציעות בכל חלקי גופו.

הרופא אמנם עצר את רכבו לאחר התאונה, וכדקה לאחר מכן, "כשהבחין בהתקהלות פועלים פלסטינים, המשיך בנסיעה לירושלים, בעקבות מה שהגדיר בעצמו: חשש מפגיעה בו". כעבור 45 דקות הסגיר עצמו במשטרה, נטען נגדו שלא התקשר לגופי ההצלה השונים וגם שלא הגיש בעצמו עזרה ראשונה לנפגע, למרות היותו רופא.

נושאים קשורים:  חדשות,  אסף הרופא,  בית הדין למשמעת
תגובות
אנונימי/ת
22.10.2021, 10:38

מסכנים הרופאים שעובדים שעות ארוכות
אין להם מנוחה
לא מרוכזים בכבישים
אין להם הסעות כמן לחלק מהאחויות
מגיע עונש לרופא אבל צריך ללמוד והשיג מסכנות מהמקרה

אנונימי/ת
23.10.2021, 10:51

אין קשר של משמרות ועייפות.
הוא ברח על נפשו כי פחד שיבצעו בו לינץ'. כנראה שהוא מכיר היטב את הסחורה