השקת ערוץ חדש

אתר אינטרנט חדש לחברה הישראלית לחקר וטיפול בהשמנת יתר

אתר האינטרנט החדש של החברה הישראלית לחקר וטיפול בהשמנת יתר מושק בימים אילו במסגרת אתר דוקטורס אונלי ויוצג חגיגית בכנס השנתי של החברה שייערך ב 28 בדצמבר; יו"ר החברה, ד"ר דרור דיקר: "לאתר החדש חשיבות גדולה בהעלאת הנושא למודעות ציבור המטפלים"

(Overweight (shutterstock

השמנה הינה מחלה שכיחה, הכרוכה בתחלואה מרובה הכוללת סוכרת, יתר לחץ דם, הפרעה בשומני הדם, מחלת לב וכלי דם, מחלת כבד ודרכי מרה, גידולים סרטניים, מחלות מפרקיות, דום נשימה בשינה ועוד. כיום סובלים מהשמנה כ-25% מהאוכלוסיה הבוגרת בישראל והמספרים במגמת עליה מתמדת לרבות עליה משמעותית בשכיחות גם בקרב ילדים ובני נוער.

הטיפול במגיפת ההשמנה עבר בשנים האחרונות מהפכה של ממש עם התובנה כי השמנה הינה מחלה וכניסתם של טיפולים שונים אשר הביאו לשיפור משמעותי של איכות חיי המטופל ובריאותו. החברה הישראלית לחקר וטיפול בהשמנה בהר"י כוללת רופאים, חוקרים וצוות רפואי מדיספלינות שונות שחברו יחדיו על מנת להביא לטיוב הטיפול וההתייחסות ללוקים במחלת ההשמנה על ידי פעילות למניעת השמנה בישראל, שיפור הטיפול במחלה אצל אלה שכבר לקו בה, ועידוד המחקר בתחום רפואת ההשמנה, תוך העלאת המודעות למחלה בקרב האוכלוסייה הכללית, צוותים רפואיים, התעשייה ובקרב קובעי מדיניות הבריאות בישראל. "אני רואה חשיבות עצומה להשקת האתר החדש, בהעלאת המודעות של הגורמים המטפלים, בהעברת מידע מקצועי עדכני ואמין, וכן ככלי לתקשורת ממעלה ראשונה והחלפת מידע ומסרים בין המטפלים בנושא זה" אומר ד"ר דיקר, שנכנס בימים אילו לתפקידו כיו"ר החברה בשיתוף ד"ר גבי ליברמן מזכירת החברה וד"ר בתיה קורנבוים גזברית החברה.

"מטרתינו הינה להביא במקום אחד מידע נרחב ועדכני אודות מחקרים אחרונים בתחום מהארץ והעולם, חדשות, תקצירי מאמרים, מצגות וקטעי וידאו שונים ויעלה את המודעות לנושא ולאפשרויות הטיפול בו. כמו כן, ניתן לקהל המקצועי להירשם לעדכוני התוכן בניוזלטר שלנו שיצאו אחת לתקופה לקהלים הרלוונטים. אנו גאים ומתכבדים בעובדה כי פרופ' פסח סגל הסכים ליטול על עצמו את התפקיד המכובד והקשה של עורך האתר ובטוחים בתרומתו לקידום הידע המקצועי בתחום ההשמנה", מוסיף ד"ר דיקר. 

באתר ניתן לגלוש מכל מכשיר PC, סלולר או טבלט, וניתן לשמור קישור אליו ישירות על גבי מסך הטלפון הנייד (על ידי גלישה וכניסה לעמוד הבית של האתר, ולחיצה על כפתור "הוסף למסך הבית").

לאתר החדש לחצו כאן

נושאים קשורים:  השקת ערוץ חדש
תגובות