חדשות

המרכז הרפואי "רמב"ם": מינויים לרופאים בכירים בפקולטה לרפואה של הטכניון

המרכז הודיע על 3 מינויים של רופאות בכירות בבית החולים בפקולטה לרפואה של הטכניון ועל מינוי נוסף לרופא בבית החולים

סטודנטים לרפואה (אילוסטרציה)
סטודנטים לרפואה (אילוסטרציה)

המרכז הרפואי "רמב"ם" הודיע השבוע על שורת מינויים של רופאים בבית החולים.

פרופסור מרים בן-הרוש, מנהלת המחלקה ההמטו-אונקולוגית ילדים בבית החולים לילדים במרכז הרפואי רמב"ם, מונתה לפרופסור קליני מן המניין בפקולטה לרפואה ע"ש בטכניון.

פרופ' מרים בן הרוש (צילום: "רמב"ם)

פרופ' מרים בן הרוש (צילום: "רמב"ם)

פרופ' בן-הרוש משמשת גם כסגנית מנהל בית החולים לילדים, מרכזת ארצית לטיפול בילדים הסובלים מלימפומה על שם ברקיט וסרקומות, ועומדת בראש הוועדה לאתיקה של האגוד להמטולוגיה-אונקולוגית ילדים. בנוסף, היא גם חברה בוועדה הפסיכו-סוציאלית של האגוד הבין-לאומי לאונקולוגית ילדים ובארגון אונקולוגי לילדים בארה"ב.

פרופ' בן-הרוש היא בוגרת הפקולטה לרפואה בדיז'ון, צרפת, התמחתה באונקולוגית ילדים בפריס, ובבית החולים סנט ז'וסטין במונטריאול, קנדה. כהוקרה על פועלה, זכתה בפרס הצטיינות מטעם משרד הבריאות וארגון הרופאים הבין לאומי . תחומי מחקרה העיקריים הם: סרטן בילדים, טיפול תומך, ריבוי כלי דם בילדים חולי סרטן, גידולי מוח, סרקומות וטיפול פליאטיבי בילדים במצב סופני.

ד''ר סוהיר אסדי (צילום: "רמב"ם)

ד''ר סוהיר אסדי (צילום: "רמב"ם)

ד"ר סוהיר אסדי, מנהלת המחלקה הנפרולוגית, מונתה למרצה בפקולטה. ד"ר אסדי היא בוגרת הפקולטה לרפואה של האוניברסיטה העברית ו"הדסה" בירושלים, התמחתה ברפואה פנימית ועברה התמחות-על בנפרולוגיה, ברמב"ם. היא משלבת עבודה קלינית עם מחקר בסיסי והוראת סטודנטים.

דר' ענת אהרון (צילום: רמב"ם)

דר' ענת אהרון (צילום: רמב"ם)

ד"ר ענת אהרון, מנהלת המעבדה לחקר מיקרו חלקיקים במכון ההמטולוגי הועלתה לדרגת פרופסור משנה בפקולטה לרפואה של הטכניון.

ד''ר אופיר אביזוהר (צילום: "רמב"ם")

ד''ר אופיר אביזוהר (צילום: "רמב"ם")

ד"ר אופיר אביזהר, מנהל המכון לבדיקות תקופתיות ברמב"ם, נבחר לתקופת כהונה נוספת למשך שנתיים כמזכיר החוג לאפידמיולוגיה ומניעה קרדיווסקולרית. בחרו בו: נשיא האיגוד הקרדיולוגי בישראל, פרופ' יוסף רוזנמן ומזכ"ל האיגוד, פרופסור עמית שגב.

ד"ר אביזהר חבר בוועדת הביקורת לאבטחת איכות מחקרים קליניים ברמב"ם. הוא רופא- פנימאי וקרדיולוג, המתמחה ברפואה מונעת בכלל ובקרדיולוגיה בפרט. חבר באיגוד הקרדיולוגי הישראלי ובחברה האירופית לקרדיולוגיה (ESC). הוא סיים בהצטיינות את לימודיו בבית הספר לרפואה בטכניון, ולימודי המשך בקרדיולוגיה באוניברסיטת תל-אביב. כמו כן הוא בוגר קורס מנהלי מערכות בריאות ובעל תעודת GCP של אוניברסיטת חיפה.

ד"ר איזהר התמחה במחלקה הפנימית ברמב"ם ובקרדיולוגיה - במרכז הרפואי תל אביב-איכילוב. תחומי מחקריו העיקריים: הערכת סיכונים ושיטות אבחון של טרשת עורקים, הפרעות שומני הדם, יתר לחץ דם, סוכרת והשמנה.

נושאים קשורים:  חדשות,  המרכז הרפואי "רמב"ם",  מינויים,  הפקולטה לרפואה בטכניון
תגובות