חדשות

משרדי האוצר והבריאות טרם העבירו נימוקיהם לבחירה ברוטשטיין לניהול "הדסה"

כך מדווח היום העיתון הכלכלי "גלובס"; חוות הדעת נדרשת מהם על ידי משרד היועץ המשפטי לממשלה, שצפוי להכריע אם רוטשטיין יוכל להתמנות לתפקיד, לאחר ביקורת שנמתחה על התנהלותו ב"שיבא" על ידי משרד החשבת הכללית (בתמונה); משרד הבריאות: עסוקים בתקציב המדינה

החשבת הכללית במשרד האוצר, מיכל עבאדי-בויאנג'ו (צילום: נועם רבקין פנטון / פלאש 90)

העיתון הכלכלי "גלובס" מדווח היום (ה'), כי מנכ"לי משרד האוצר והבריאות טרם העבירו את הנימוקים לבחירה בפרופ' זאב רוטשטיין מהמרכז הרפואי "שיבא" לכהן כמנהל המרכז הרפואי "הדסה".

על פי הדיווח, היועץ המשפטי לממשלה יהודה ויינשטיין, דורש ממנכ"לי הבריאות והאוצר לפרט את הנימוקים לכך שהם תומכים במינוי, נוכח התנגדות מצד החשבת הכללית באוצר, מיכל עבאדי-בויאנג'ו, שחיברה דו"ח המפרט בעיות משמעתיות בתחום הניהול והנדל"ן שנקשרו לפרופסור רוטשטיין כמנהל "שיבא".

המשנה ליועץ המשפטי לממשלה, עו"ד דינה זילבר, הגישה לפני שלושה שבועות חוות דעת המצביעה על קשיים משפטיים שהמינוי עשוי ליצור בעקבות דו"ח החשבת הכללית. עד כה, מנכ"לי שני המשרדים לא שלחו תגובה כפי שנדרשו.

עו"ד זילבר ביקשה מהמנכ"לים לבחון לעומק את מורכבות הסוגיות המשמעתיות הנוגעות למינוי פרופסור רוטשטיין ולנמק בכתב אם בכל זאת ימצאו לנכון לאשר את המינוי.

אגף התקציבים, ביחד עם החשבת הכללית, הם הממונים מטעם משרד האוצר על ישום הסכם ההבראה עם הדסה עליו חתמה המדינה אשתקד.

לדיווח המלא לחצו כאן

נושאים קשורים:  חדשות,  פרופ' זאב רוטשטיין,  היועץ המשפטי לממשלה,  משרד הבריאות,  משרד האוצר
תגובות
אנונימי/ת
17.07.2015, 17:24

רוטשטייין לדעת רבים הוא מנהל משכמו ומעלה. אולם בניגוד אליו, וללא קשר למקרה, הדיון בין משרד האוצר למשרד הבריאות הוא כמו דיון בין סוליה לנעל.
להסיק מהנימוקים שלהם, יהיו אשר יהיו על אדם כמו רוטשטיין, יהיה לו לעוול.
לא מגיע לו שאחרי קריירה כזו ידברו בזכותו וכנגדו ליצמן וחבורת עוללים עם אבא במקום הנכון מהאוצר.
זה חברים, הביזיון של דמוקרטיה בשידור חי. על כל יתרונותיה, אם יש חסרון זה זה.

אנונימי/ת
18.07.2015, 20:57

מסכים בהחלט ומעמדת היכרות אישית רבת שנים