מינויים

יו"ר חדש לאיגוד הישראלי לרפואת עיניים בישראל

פרופ' אלעד מויסייב, מנהל מחלקת עיניים במרכז רפואי מאיר, נבחר לאחרונה לתפקיד | מחליף את היו"ר היוצאת פרופ' ענת לבנשטיין

פרופ' אלעד מויסייב, מנהל מחלקת עיניים במרכז רפואי מאיר, יו"ר האיגוד הישראלי לרפואת עיניים. צילום: פרטי

פרופ' אלעד מויסייב, מנהל מחלקת עיניים במרכז רפואי מאיר, נבחר לאחרונה לתפקיד יו"ר האיגוד הישראלי לרפואת עיניים. הוא מחליף בתפקיד את פרופ' ענת לבנשטיין.

פרופ׳ מויסייב הוא בוגר בית הספר לרפואה באוניברסיטת תל אביב. עם סיום הלימודים שירת בצה״ל כרופא צבאי ולאחר מכן התמחה ברפואת עיניים במרכז הרפואי איכילוב-תל אביב. בהמשך השתלם במשך שנתיים במחלות וניתוחי רשתית במרכז הרפואי UC Davis בקליפורניה, ארה״ב. מאז 2018 הוא מנהל את מחלקת העיניים במרכז הרפואי מאיר.

"אני מודה לציבור רופאי העיניים בישראל על האמון שהביעו בי וגאה מאוד להתחיל את תפקידי כיו"ר האיגוד", מספר פרופ' מויסייב עם קבלת המינוי. "זה שנים מקדם האיגוד את מקצוע רפואת העיניים, פועל בכל דרך לשמירה על בריאות העין והראייה של אזרחי ישראל, וזוהי זכות גדולה להמשיך במשימה חשובה זו. לצד הפעילות הענפה והשוטפת, בכוונתי להגדיל את המעורבות והייצוג באיגוד של רופאים מכל רחבי הארץ, לתמוך במתמחים ובהכשרתם מתוך רצון לטפח את דור העתיד, ולעודד שיתופי פעולה בין המחלקות השונות בארץ ועם רופאי הקהילה".

האיגוד הישראלי לרפואת עיניים אמון על רפואת העיניים ובריאות העין ופועל לפיתוח וקידום התחום בישראל. כחלק בלתי נפרד מכך הוא אחראי על קביעת סטנדרטים מקצועיים, גיבוש עמדות מקצועיות ופרסום ניירות עמדה, פעילות מול משרד הבריאות, הגשת המלצות לוועדת סל הבריאות, ארגון כנסים ופעילויות הוראה למתמחים, קיום בחינות שלב א' ושלב ב', קשר עם איגודים בינלאומיים, תפעול אתר האיגוד הנגיש גם לציבור הרחב, הפקת עיתון מקצועי, ניהול ביה"ס לאורתופטיקה ועוד.

בנוסף, פועלים תחת האיגוד 11 חוגים בתת ההתמחויות השונות ברפואת עיניים: רשתית, קטרקט, קרנית, גלאוקומה, אוקולופלסטיקה, נוירואופתלמולוגיה, רפואת עיניים ילדים ופזילה, רפרקציה, אובאיטיס, גידולי עיניים ורפואת עיניים בקהילה.

נושאים קשורים:  מינויים,  חדשות,  פרופ' אלעד מויסייב,  האיגוד הישראל לרפואת עיניים,  בית החולים מאיר,  פרופ' ענת לבנשטיין
תגובות

ישר כח דור 2