חדשות

הלכה לעולמה ד"ר פרימן, מנהלת מעבדת מיקרוביולוגיה ב"הלל יפה"

ד"ר שרית פרימן, מנהלת המעבדה המיקרוביולוגית במערך המעבדות של בית החולים הלל יפה, הלכה לעולמה בטרם עת | חבריה לעבודה ספדו לה: "חסרונה מורגש בכל פינה"

ד"ר שרית פרימן ז"ל, מנהלת המחלקה המיקרוביולוגית ב"הלל יפה". צילום: דוברות ביה"ח

המרכז הרפואי הלל יפה הודיע על פטירתה הבוקר (ב') בטרם עת ממחלה קשה של ד"ר שרית פרימן ז"ל, מנהלת המעבדה המיקרוביולוגית במערך המעבדות של בית החולים בחדרה. ד"ר פרימן השאירה אחריה בעל ושני ילדים.

מבית החולים נמסר כי ד"ר פרימן עבדה ב"הלל יפה" משנת 2011 והיתה "אחת העובדות המוערכות, האהובות שעשייתה ניכרה בכל תחום ותחום בו נגעה. היא היתה מעורבת בפרויקטים פנים וחוץ ארגוניים רבים, בתחום המחלות הזיהומיות ובתחומים משיקים אחרים".

ד"ר פרימן (PhD) קיבלה פרס הוקרה והצטיינות על עבודת יחידת המעבדה בשנת 2020 על ההתמודדות המרשימה בתקופת נגיף הקורונה, ואות מצוינות אישית מטעם בית החולים בשנת 2022. בנוסף, כחברת ועד עובדים דאגה רבות למיצוי זכויות הסקטור אליו השתייכה - מקצועות הבריאות

"שרית היא אבידה מאוד גדולה לאגף המעבדות. כולנו עדיין בהלם על פטירתה", מסרה ד"ר מענית שפירא, מנהלת אגף המעבדות. "היא היתה האדם הכי אופטימי שהכרתי. כל מכשול וכל קושי היה עבורה  אתגר והזדמנות למשהו טוב יותר. כך היא גם הובילה את המעבדה המיקרוביולוגית לגדילה והתפתחות. תמיד נחושה, תמיד רגועה. היו לה כל כך הרבה כישרון ויכולות, וכל מי שפגש אותה אהב אותה ואהב לעבוד איתה. חסרונה מורגש בכל פינה. אין יכולת להסביר את גודל האובדן שלנו, בכל היבט".

ד"ר מיקי דודקביץ, מנהל המרכז הרפואי הלל יפה, אמר: "לפעמים מילים לא יכולות לתאר אדם לפעמים מתוך סך מה שהיה באמת, ושרית היתה הכל מהכל – מקצועית, שירותית, נכונה לכל משימה, מעורבת בכל דבר. תמיד בחיוך, באופטימיות, תוך חשיבה מעמיקה וביצוע קפדני. היה לה ניצוץ תמידי בעיניים של מי שמחפשת לעשות עוד: לחקור, לוודא לשפר, לעזור.

"אין מספיק פעלים להסביר כמה היתה משמעותית לבית החולים, לאגף המעבדות, ולכל מי שעבד מולה ואיתה. היא תחסר לנו מאוד, ותמיד תישאר חלק ממשפחת 'הלל יפה'".

הלוויה תתקיים היום בשעה 14:30, בבית עלמין סגולה בפתח תקווה.

נושאים קשורים:  ד"ר שרית פרימן,  בית החולים הלל יפה,  ד"ר מיקי דודקביץ,  חדשות,  ד"ר מענית שפירא
תגובות