מינויים

פרופ' יעל רפאלי מונתה ליו"ר החטיבה לכירורגיה ב"סורוקה"

פרופ' רפאלי, מומחית לכירורגיית חזה ולב וניהול מערכות בריאות, הקימה את היחידה לניתוחי חזה ב"סורוקה" וכיהנה בעבר כיו"ר החברה הישראלית לניתוחי חזה | היא מחליפה בתפקיד את פרופ' ג'ילברט סבג

פרופ' יעל רפאלי, יו"ר החטיבה לכירורגיה ב"סורוקה". צילום: דוברות ביה"ח

פרופ' יעל רפאלי מונתה ליו"ר החטיבה לכירורגיה במרכז הרפואי סורוקה בבאר שבע. היא מחליפה את פרופ' ג'ילברט סבג, שסיים את תפקידו כיו"ר החטיבה הכירורגית וכמנהל המחלקה לכירורגיה ב' וימשיך לתפקד כממונה על שעת חירום של בית החולים.

פרופ' רפאלי, מומחית לכירורגיית חזה ולב, היא בוגרת בית הספר לרפואה באוניברסיטת בן גוריון ובוגרת תואר שני בניהול מערכות בריאות מאוניברסיטת בן גוריון.

רפאלי, תושבת להבים, אם לשני בנים, החלה דרכה ב"סורוקה" לפני כ-14 שנים כמנהלת היחידה לניתוחי חזה לאחר שהשלימה תכנית התמחות במרכז הרפואי שיבא ותכנית השתלמות עמיתים בתחום ניתוחי חזה אונקולוגיים בארה"ב, ושימשה כרופאה בכירה במחלקות לניתוחי חזה ולב במרכזים הרפואיים שיבא ובילינסון.

פרופ' רפאלי הקימה את היחידה לניתוחי חזה ב"סורוקה", היא בעלת ניסיון קליני, הוראתי, מחקרי וניהול רב ושימשה למשך מספר שנים כיו"ר החברה הישראלית לניתוחי חזה, סגנית דיקן הפקולטה למדעי הבריאות ומנהלת בית הספר לרפואה באוניברסיטת בן גוריון.

פרופ' רפאלי מסרה עם מינויה לתפקיד: "כמרכז שלישוני מהגדולים בעולם ומתוך אחריות ומחויבות להעניק מעטפת מקצועית לאוכלוסיה באזורנו ולכלל חיילי ואזרחי המדינה, אמשיך לפעול להטעמת תהליכים לקידום האיכות הרפואית, הכנסת טכנולוגיות חדשניות וכמובן לקדם את המחקר והחינוך הרפואי בחטיבה. נמשיך לפעול בשיתוף מלא עם כלל המחלקות והיחידות בבית החולים למען מטופלינו".

 

נושאים קשורים:  פרופ' יעל רפאלי,  מינויים,  חדשות,  כירורגיה,  בית החולים סורוקה,  פרופ' ג'ילברט סבג
תגובות

אלופה ! יישר כוח !

אנונימי/ת
19.06.2024, 20:22

רופאה ואישיות מהמעלה הראשונה, בהצלחה!!!

עלי והצליחי.
מנחמי מוולפסון

אנונימי/ת
20.06.2024, 10:13

פרופ׳ רפאלי לא הקימה את היחידה לניתוחי חזה. היא הוקמה עוד ב 1993 ע״י פרופ׳ אפלבום וחבריו.