חדשות

פרופ' סיגל סדצקי מצטרפת לחברת הסטארט-אפ Briya

חברת הסטארט-אפ Briya, המתמחה בהנגשת מידע רפואי לצורכי מחקר, הודיעה על מינויה של פרופ' סדצקי, לשעבר ראש שירותי בריאות הציבור, לתפקיד סמנכ"לית אפידמיולוגיה ראשית

פרופ' סיגל סדצקי. צילום: יח"צ

פרופ' סיגל סדצקי תמונה לסמנכ"לית אפידמיולוגית הראשית בחברת הסטארט-אפ BRIYA, המתמחה בהנגשת מידע רפואי. פרופ' סדצקי, ראש שירותי בריאות הציבור לשעבר, תסייע לחברה לקדם את תכנון תהליכי קטלוג וארגון המידע הרפואי המגיע מבתי החולים, המוסדות האקדמיים וקופות החולים. הפלטפורמה של החברה, שהוקמה ב-2020, נועדה להנגיש מידע רפואי לצורכי מחקר וזאת על מנת לזרז תהליכי פיתוח תרופות.

פרופ' סדצקי, מומחית בבריאות הציבור ואפידמיולוגיה, עם ניסיון של יותר מ-30 שנה במערכות בריאות הציבור, מילאה תפקיד מרכזי בניהול מגיפת הקורונה ובעלת ניסיון בעבודה מול ארגון הבריאות העולמי וארגוני בריאות בינלאומיים נוספים. היא פרופסור מן המניין באוניברסיטת תל אביב עם יותר מ-25 שנות מחקר בתחומי האפידימיולוגיה ופרסמה למעלה מ-170 מאמרים המתמקדים באפידמיולוגיה של הסרטן ובהשפעות הבריאותיות של הקרינה.

רשת המידע העולמית של Briya מאפשרת שיתוף מידע בזמן אמת, בצורה מאובטחת ולפי חוקי הרגולציה. דוד לזרסון, מנכ"ל ומייסד-שותף, מסר: ״אנו נרגשים לקבל אלינו לצוות את פרופ' סדצקי. עם התובנות העמוקות שלה על תהליכי מחקר גלובליים, נוכל להביא ערך רב יותר ללקוחות שלנו. יחד אנו יוצרים את רשת שיתוף המידע הרפואי של העתיד, ומניעים מחקר רב השפעה עם נתונים נרחבים ממקורות רבים, בקלות וביעילות״.

פרופ' סיגל סדצקי מסרה: "אני נרגשת להיות חלק מצוות Briya, הממנפת טכנולוגיה מתקדמת כדי לרתום את כלל השחקנים במערכת הבריאות. יש לנו פוטנציאל לשנות את הדרך בה משתפים מידע בין גופים רפואיים ובכך להביא לקידום משמעותי של המחקר העולמי. אני מצפה בכליון עיניים להיות חלק מפתרון עבור רבים מהאתגרים אשר נתקלתי בהם במהלך הקריירה שלי. בפרט, אני מאמינה שזו ההזדמנות להרחיב את יכולות הפיתוח של החברות הבינלאומיות, באמצעות הנגשת הערך הרב הטמון בנתונים הישראליים".

נושאים קשורים:  Briya,  סטארט אפ,  פרופ' סיגל סדצקי,  חדשות,  אפידמיולוגיה,  מידע רפואי,  מחקר
תגובות