חדשות

כתב אישום נגד תושב מזרח ירושלים שתקף באלימות רופא

הרופא בסניף קופ"ח מכבי ביקש מהמטופל להציג מסמכים רפואיים ובתגובה הותקף באגרופים שגרמו לסדק בעצמות פניו ולשטף דם | התוקף נעצר ובית המשפט האריך את מעצרו

סניף קופת החולים מכבי . צילום אילוסטרציה: יוסי אלוני/ פלאש 90

כתב אישום הוגש אתמול (ג') נגד תושב מזרח ירושלים (44) שהלם באגרוף בפניו של רופא בסניף קופת החולים מכבי במזרח העיר וגרם לסדק בעצמות פניו, לשטף דם תת עורי, לנפיחות ולכאב בפיו. בית משפט השלום בירושלים נעתר לבקשת יחידת התביעות של משטרת ישראל והאריך את מעצרו. על המקרה דיווח גלעד כהן ב-ynet.

כתב האישום בגין תקיפת עובד ציבור הוגש לאחר שהנאשם שהגיע לקופת החולים כדי לקבל טיפול רפואי והתרעם בשל דרישתו החוזרת של הרופא לקבל העתק ממסמכים רפואיים. לפי כתב האישום הוא צעק על הרופא, "אתם רוצים להרוג אותי, אתם לא רוצים לתת לי טיפול". לאחר מכן הלם במכת אגרוף בפניו של הרופא.

על פי כתב האישום, "הנאשם ניסה להכות פעם נוספת בפניו של הרופא, תוך שאמר 'אני ארביץ לך'. מעשי התוקפנות הופסקו כשאיש מנהלה ומאבטח שהיו במקום הרחיקו את הנאשם".

עו"ד ריאד סואעד, שמייצג את התוקף מטעם הסניגוריה הציבורית, אמר כי "מדובר באדם ערירי, חולה סרטן שסובל מכאבים עזים. הוא הביע חרטה עמוקה והסביר שהאירוע הוא תולדה של הכאבים שמהם סבל". עוד אמר: "התנהלות המשטרה במקרה תמוהה. הם נזכרו לזמן אותו לחקירה לאחר עשרה ימים וכשהגיע לתחנה, החליטו לעצור אותו. אנו מקווים שהוא ישתחרר בהקדם, כי ברור לכל שמעצר מסכן את חייו במיוחד לנוכח משבר הכליאה שבו מצויה מדינה ישראל".

נושאים קשורים:  אלימות נגד רופאים,  חדשות,  מעצר,  כתב אישום
תגובות