ישראל במלחמה

שני לוחמי מגלן, בנים לרופאים מוולפסון ומרמב"ם, נפלו בקרב

רס"ל עדי אלדור, בנו של ד"ר לירון אלדור ונכדו של פרופ' יוסף איצקוביץ' מרמב"ם, נפל בקרב בדרום רצועת עזה | חברו ליחידה, רס"ל אלון קליינמן, בנו של פרופ' גיא קליינמן מוולפסון, נפל באותו קרב

מימין, רס״ל עדי אלדור ז"ל ורס״ל (מיל׳) אלון קליינמן ז"ל. בני 21 במותם. צילום: דובר צה"ל

דובר צה"ל התיר לפרסום הבוקר (ב') כי רס"ל עדי אלדור, בן 21 מחיפה, לוחם ביחידת מגלן, חטיבת הקומנדו, נפל בקרב בדרום רצועת עזה. חברו ליחידה, רס"ל (מיל') אלון קליינמן, בן 21 מתל אביב, נפל באותו קרב.

שני הלוחמים, שנהרגו מפגיעת טיל נ"ט בקרבות בחאן יונס אתמול אחה"צ, הם בנים לרופאים. רס"ל עדי אלדור ז"ל הוא בנו של ד"ר לירון אלדור, רופא במחלקה לכירורגיה פלסטית בבית החולים רמב"ם ונכדו של פרופ' יוסף איצקוביץ', מי שהיה מנהל היחידה להפריה חוץ גופית ומנהל אגף נשים ומיילדות בקריה הרפואית רמב"ם.

רס"ל (במיל') אלון קליינמן ז"ל הוא בנו של פרופ' גיא קליינמן, מנהל מחלקת עיניים במרכז הרפואי וולפסון בחולון.

במרכז הרפואי בחולון ספדו הבוקר לאלון ז"ל: "משפחת וולפסון אבלה וכואבת את נפילתו בטרם עת של גיבור ישראל, רס"ל במיל' אלון קליינמן, בנו אהובו של פרופ' גיא קליינמן, מנהל מחלקת העיניים בביה"ח וולפסון. אלון, זכרו לברכה, לוחם בסיירת מגלן, נהרג בקרבות העזים בחאן יונס כאשר לחם למען מדינת ישראל וביטחון תושביה. יהי זכרו ברוך. הנהלת המרכז הרפואי וולפסון, עובדי ועובדות ביה"ח, חבריו וחברותיו של פרופ' קליינמן לעבודה, כולנו אבלים יחד עימו ושולחים תנחומים למשפחת קליינמן היקרה".

פרופ' מיקי הלברטל, מנהל המרכז הרפואי רמב"ם, ספד לעדי אלדור הבוקר: "משפחת רמב"ם קיבלה הבוקר בעצב רב את הבשורה הנוראה על נפילתו בקרב של עדי אלדור ז"ל, לוחם מגלן. הידיעה על מותו של  עדי ז"ל, בנו של ד"ר לירון אלדור, רופא רמב"ם, ונכדו של פרופ' יוסף איצקוביץ, שהיה מנהל מחלקה בכיר ברמב"ם ומאבות תחום הפוריות ותחום תאי הגזע בישראל - שוברת את ליבנו".

בבית הספר הריאלי בחיפה, שבו למד עדי ז"ל ספדו לו ואמרו: "בשורת איוב, נפל עדי אלדור, לוחם מגלן, בוגר 2020, הנכד של פרופסור איצקוביץ מרמב"ם, גם אבא שלו רופא. כולם בוגרים שלנו".

נושאים קשורים:  עדי אלדור ז"ל,  אלון קליינמן ז"ל,  ישראל במלחמה,  חדשות,  רמב"ם,  וולפסון
תגובות
אנונימי/ת
12.02.2024, 19:42

יהי זכרם ברוך והלוואי ונהיה ראויים להם.

אנונימי/ת
12.02.2024, 19:48

במותם ציוו לנו להחריב את עזה.

12.02.2024, 23:44

יהי זכרם ברוך

אנונימי/ת
13.02.2024, 09:26

יבא זכרם ברוך

17.02.2024, 19:12

עצוב ככ
בחורים נפלאים דור העתיד, יהיה זכרם ברוך