מינויים

מנהלת חדשה ליחידה לרפואת עיניים ילדים בבית החולים כרמל

ד"ר עלוית וולף, מומחית ברפואת עיניים בילדים ומיוזמות בית הספר הישראלי לאורתופטיקה, מונתה לתפקיד | תשמש גם כמנהלת רפואית במערך החדשנות בבית החולים

ד"ר עלוית וולף במרפאת עיניים בכרמל. צילום: דוברות ביה"ח

ד"ר עלוית וולף מונתה למנהלת היחידה לרפואת עיניים ילדים בבית החולים כרמל בחיפה.

ד"ר וולף, בת 49 תושבת נופית, נשואה ואם לשלושה בנים, למדה רפואה בטכניון בחיפה וסיימה התמחות ברפואת עיניים בכרמל בשנת 2008. היא סיימה התמחות על ברפואת עיניים של ילדים ופזילה בביה"ח לילדים בוושינגטון, ארה"ב, וחזרה לכרמל כרופאה בכירה.

בנוסף, היא שימשה כיו"ר החוג לרפואת עיניים ילדים באיגוד רופאי העיניים בישראל במשך שתי קדנציות עד לשנת 2022 והיתה מיוזמות הקמת בית הספר הישראלי לאורתופטיקה תחת ההסתדרות הרפואית ותחת האיגוד הישראלי לרפואת עיניים.

ד"ר וולף חזרה לאחרונה משנת השתלמות בטכנולוגיה עילית ברפואה, שם נחשפה לתחומים שונים של תעשיית הרפואה מתחומי הפארמה, מכשור רפואי ורפואה דיגיטלית. כחלק מתפקידה ב"כרמל", ד"ר וולף תצטרף כמנהלת רפואית במערך החדשנות בניהולה של ד"ר שרון קמה, שם תוביל ד"ר וולף את תחום פיתוח מיזמים וקשרים עם חברות טכנולוגיות, הגברת השת"פ עם האקו סיסטם בתחום הבריאות ותתרום מנסיונה המקצועי והידע בתחום לטובת המערך.

ב"כרמל" הובילה ד"ר וולף את צוות מיזם ה-EYESEE למעקב וטיפול בעין בעצלה מרחוק. המיזם פותח במסגרת התכנית "מאתגר לפתרון" ב"כללית", זכה במקום הראשון ונמצא כעת בשלבי פיתוח. בנוסף היא מובילה בימים אלה פרויקט יזמות של בדיקות ראייה חדשות מרחוק, פרויקט שזכה בתמיכת משרד הבריאות והוא נמצא כעת בשלבים מתקדמים.

היחידה לרפואת עיניים בילדים היא חלק ממחלקת עיניים בבית החולים כרמל בניהולו של פרופ' אורן טומקינס. לדבריו, "מחלקת העיניים והיחידה לילדים הן דוגמה לשילוב מוצלח של חדשנות ורפואה קלינית מתקדמת. ד"ר וולף מביאה איתה לתפקיד ניסיון וידע רב הן בתחום קליני והן בתחום החדשנות ואני מאחל לה הצלחה רבה".

ד"ר וולף מסרה עם מינויה לתפקיד: "אני מאמינה שתחום רפואת העיניים בילדים הוא קריטי וחשוב מאוד לאוכלוסיה בישראל. בכל מדינת ישראל ישנם רק כ-40 רופאים מומחים ברפואת עיניים בילדים. יש מחלות ומצבים שניתן לטפל בהם רק בילדות כמו עין עצלה וקוצר ראייה.

"ביחידה שלנו צוות רפואי הכולל שלושה רופאים מומחים בעיניים ילדים, שני אורתופטיסטים ורופא מומחה נוסף שעובר השתלמות בעיניים ילדים ביחידה. בנוסף, יש מרפאות ייחודיות לטיפול בקוצר ראייה ואובאיטיס בילדים. הצוות עומד ומוכן לטובת כלל ילדי חיפה והצפון. אני מאמינה שעל ידי שיפור הנגישות והשירות הגדלת המשאבים נוכל לתת מענה מקצועי ויעיל למספר גדול יותר של ילדים ומטופלים".

נושאים קשורים:  ד"ר עלוית וולף,  בית החולים "כרמל",  מינויים,  רופאת עיניים ילדים,  פרופ' אורן טומקינס,  חדשות
תגובות
אנונימי/ת
13.02.2024, 11:40

העיקר לא ערבי מוסלמי
אפרטהייד

אנונימי/ת
13.02.2024, 12:48

העיקר לא גבר
מיזאנדריה