חדשות

נערכים לכניסת התיקון הרגולטורי בביטוח הסיעודי

"מנורה מבטחים״ תתפעל גם את הביטוח הסיעודי של קופת החולים "מכבי" במקום "הפניקס" | "כללית", שהביטוח הסיעודי שלה נשאר ב"הראל", מעלה את הפרמיה

מוסד סיעודי בישראל. צילום אילוסטרציה

מכבי שירותי בריאות הודיע הבוקר (ה') כי חתמה על הסכם עקרונות עם חברת "מנורה מבטחים" על תפעול הביטוח הסיעודי. על פי ההסכם, כל חברי "מכבי סיעודי" שהיו מבוטחים בביטוח הסיעודי של חברת הביטוח הפניקס, יעברו באופן אוטומטי לביטוח החדש ב"מנורה מבטחים" החל מיום 1.1.2024, תוך שמירה מוחלטת על רצף זכויות וללא בחינה של מצב רפואי (ללא צורך בחיתום). ההסכם בכפוף לאישור הממונה על רשות שוק ההון.

אתמול (ד') הודיעה קופת החולים כללית למבוטחיה כי היא תמשיך בביטוח סיעודי על ידי חברת הראל גם בשנת 2024 אולם מחיר הפרמייה יעלה. קופות החולים מקטינות את התגמול החודשי למבוטחים סיעודיים שהצטרפו לביטוח עד גיל 49 והוא יעמוד כעת על 5,500 שקלים.

כזכור, החל מה-1.1.2024 יחול התיקון הרגולטורי שנעשה ע"י הממונה על רשות שוק ההון, שחל על כל ביטוחי הסיעוד הקבוצתיים של כלל קופות החולים. בקופת החולים מכבי מדגישים כי אין קשר בין המעבר לחברת הביטוח מנורה מבטחים לשינויים שחלו בביטוח הסיעודי בעקבות התיקון הרגולטורי שחל על כלל קופות החולים. עוד נמסר כי התיקון לא יחול על מבוטח המקבל כיום גמלת סיעוד או המצוי במצב סיעודי וזכאי לקבלתה לפי תנאי הפוליסה, לפני 1.1.2024.

נושאים קשורים:  ביטוח סיעודי,  חדשות
תגובות