חדשות

מנכ"ל משרד הממשלה לשעבר אייל גבאי יכהן כיו"ר דירקטוריון "מאוחדת"

ועדה בראשות השופט בדימוס אילן שיף הודיעה אתמול על הבחירה בגבאי, בן 49, לתפקיד, מבין 57 מועמדות ומועמדים

סניף קופת חולים מאוחדת בירושלים (צילום: קובי גדעון / פלאש 90)
סניף קופת חולים מאוחדת בירושלים (צילום: קובי גדעון / פלאש 90)

אייל גבאי, ששימש כמנכ"ל משרד ראש הממשלה וקודם לכן כמנהל רשות החברות הממשלתיות, נבחר לכהן כיו"ר דירקטוריון קופת חולים "מאוחדת". על ההחלטה הודיעה אתמול (ג') ועדה ציבורית בראשות השופט בדימוס אילן שיף. הוועדה בחרה בגבאי מבין 57 מועמדים ומועמדות, מקרב בכירים לשעבר במשרדים ממשלתיים שונים ומהמגזר הציבורי.

גבאי: "אעשה ככל יכולתי לסייע להנהלה להבטיח כי 1.2 מיליון חברי מאוחדת יזכו לטיפול רפואי ראשון במעלה"

גבאי, בן 49, היה מנכ"ל משרד ראש הממשלה ב-2011-2009. לקראת סוף כהונתו היה חבר ב"וועדת טרכטנברג" שהוקמה בעקבות המחאה החברתית. בין תפקידיו האחרים הקודמים: מנהל הסניף הישראלי של חברת ההשקעות האוסטרלית "בבקוק אנד בראון" ונאמן הסדר החוב באי.די.בי ומי שעמד מאחורי "דו"ח גבאי" על מצב הקבוצה. גבאי מונה על ידי בית משפט כמשקיף בהנהלת חברת דואר ישראל.

גבאי הוא תושב ירושלים, נשוי ואב לחמישה ילדים. הוא בוגר לימודי משפטים וכלכלה ובעל תואר שני במנהל עסקים. בימים אלו הוא מכהן כיו"ר קרנות ההשתלמות למורים וגננות.

לאחר שנודע על בחירתו אמר: "אני מודה לוועדה על האמון שנתנה בי ומודע לכובד האחריות המוטל על כתפיי. אעשה ככל יכולתי לסייע להנהלה להבטיח כי 1.2 מיליון חברי מאוחדת יזכו לטיפול רפואי ראשון במעלה".

עו"ד עצמון יניב, יו"ר מועצת קופת חולים מאוחדת, מסר: "מאוחדת היא הראשונה מבין קופות החולים שקיימה הליך מינוי פומבי על ידי ועדה ציבורי, במטרה להביא למינויו של יו"ר דירקטוריון מקרב הציבור כולו".

נושאים קשורים:  חדשות,  קופת חולים מאוחדת,  דירקטוריון,  ועדה ציבורית,  מינויים,  אייל גבאי
תגובות