חדשות

שיתוף פעולה כירורגי בין בתי החולים איכילוב ומעייני הישועה

מחלקת הכירורגיה של ביה"ח בבני ברק תצטרף למערך הכירורגיה של המרכז הרפואי ת"א ותנוהל במשותף ע"י מומחים משני המוסדות | מטופלים מאיכילוב ינותחו בחדרי הניתוח של מעייני הישועה

המרכז הרפואי מעייני הישועה בבני ברק (צילום: יח"צ)

הסכם לשיתוף פעולה נחתם לאחרונה בין המרכז הרפואי  איכילוב בתל אביב לבית החולים מעייני הישועה בבני ברק, במסגרתו תצטרף מחלקת הכירורגיה של "מעייני הישועה" למערך הכירורגיה הכללי של "איכילוב" ותנוהל במשותף על ידי ד''ר פביאן גרסטנהבר, כירורג בכיר מ"איכילוב", וד"ר משה קולר, מנהל המחלקה ב"מעייני הישועה".

ההסכם יאפשר לכירורגים מומחים מ"איכילוב" לפעול גם ב"מעייני הישועה" ולעשות שימוש בחדרי הניתוח החדשים של המרכז הרפואי וכתוצאה מכך, כך מקווים, יקוצר משמעותית זמן ההמתנה של מטופלים המצפים לניתוח ב"איכילוב", מחודשים לשבועות.

הודות להצטרפותם של כירורגים מומחים בתחומים נוספים ל"מעייני הישועה", ההסכם יאפשר גם את ביצועם של סוגי ניתוחים חדשים שלא היו זמינים עד כה בבית החולים בבני ברק ואת פתיחתן של מרפאות חוץ חדשות, בין השאר מרפאה לכירורגיה אונקולוגית.

את היתרון הגדול רואה ד"ר גרסטנהבר בשילוב של הזמינות הגבוהה עם הרמה המקצועית: "היתרון הגדול של 'מעייני הישועה' הוא ראשית בעובדה שבית החולים נמצא בתוך הקהילה. שנית - יש תורים זמינים לציבור ברמת המרפאות ושלישית, זמינות גבוהה בחדרי הניתוח. כדי לסבר את האוזן, אם אני רואה במרפאה מטופל עם בקע, תוך שבוע עד שבועיים הוא כבר אחרי הניתוח. אינני רוצה לומר כמה זמן מחכים בחוץ לניתוחי בקע. גם כשמדובר בניתוחים גדולים ומורכבים, יש לנו
גב חזק. שיתוף הפעולה עם 'איכילוב' יסייע לדאוג לזמינות יותר גבוהה גם בחדרי הניתוח בתל אביב. יש לנו ב'מעייני הישועה' חדרי ניתוח חדשים ומתקדמים, מאובזרים ברמה הטובה ביותר. אני מקווה שבהמשך נוכל להגדיל את היכולות הכירורגיות ולבצע פה ניתוחים יותר גדולים ומורכבים".

מבתי החולים נמסר כי שיתוף הפעולה הזה הוא מהלך חדשני בישראל, המביע מסר של חיבור ושיתוף פעולה בין העולם החרדי לחילוני ומטרתו לשפר את הזמינות, איכות הטיפול והיכולות של שני בתי החולים.

נושאים קשורים:  בית החולים מעייני הישועה,  איכילוב,  כירורגיה,  שיתוף פעולה,  ד''ר פביאן גרסטנהבר,  ד"ר משה קולר
תגובות
אנונימי/ת
21.06.2024, 17:44

כל כך מתאמצים בשביל החרדים, שממשיכים לעשוק את הציבור שעובד קשה ולחיות על הדם של החיילים הגיבורים. אם אין חובות אין זכויות!