חדשות

ד"ר ארז און קודם לדרגת פרופסור בפקולטה לרפואה של אונ' בר אילן

פרופ' און, מומחה בכירורגיה אורתופדית ובמינהל רפואי, המנהל זה עשור את מרכז רפואי צפון ("פדה-פוריה"), אחראי לקידום ההוראה ומסלולי ההתמחות במרכז הרפואי, כולל הכרה בהתמחות ב-28 מחלקות

פרופ' ארז און, מנהל מרכז רפואי צפון. צילום: יגאל לוי

מנהל המרכז הרפואי צפון – "פדה-פוריה", ד"ר ארז און, מונה השבוע לפרופסור חבר קליני על ידי הפקולטה לרפואה ע"ש עזריאלי של אוניברסיטת בר אילן.

פרופ' און מנהל את מרכז רפואי צפון משנת 2013, למעט שנת 2020 בה שימש כראש חטיבת המרכזים הרפואיים הממשלתיים במשרד הבריאות. קודם לכן שימש כסגן מנהל מרכז רפואי רבין. את הקריירה הרפואית החל בצה"ל ממנו השתחרר בדרגת אל"מ בתום שירות ממושך בחיל הרפואה במגוון תפקידים, האחרון שבהם סגן קצין רפואה ראשי (2003-2005).

פרופ' און הוא בוגר בית הספר לרפואה של הטכניון, מומחה בכירורגיה אורתופדית ובמינהל רפואי, בעל MA במדעי החברה מאוניברסיטת חיפה, MHA בניהול מערכות בריאות מאוניברסיטת בן גוריון ובוגר המכללה לביטחון לאומי.

באקדמיה הוא חבר סגל בפקולטה לרפואה ע"ש עזריאלי, אוניברסיטת בר אילן, מלמד בבית הספר לבריאות הציבור של אוניברסיטת חיפה. נוסף לאלה, משמש פרופ' און כחבר ועד מנהל של המכללה האקדמית כנרת, כחבר ועד וחבר איגוד מנהלי בתי חולים בישראל.

מאז מונה לתפקידו בהנהלת "פדה-פוריה" קידם פרופ' און את ההוראה ומסלולי ההתמחות במרכז הרפואי, כולל הכרה בהתמחות של המועצה המדעית ב-28 מחלקות מוכרות להתמחות, הוראת מאות סטודנטים לרפואה במסגרת הפקולטה לרפואה ע"ש עזריאלי בר אילן.

נושאים קשורים:  ד"ר ארז און,  חדשות,  מרכז רפואי צפון,  פדה-פוריה,  אוניברסיטת בר אילן
תגובות
אנונימי/ת
28.04.2023, 06:04

כול הכבוד! בהצלחה פרופ' און ארז
בהחלט מרגישים תנופה בפוריה..

28.04.2023, 17:48

כל הכבוד ארז . מגיע לך !!

29.04.2023, 02:04

איש יקר וראוי מאוד

22.05.2023, 11:54

שמחתי מאד על הבשורה