מינויים

"פדה-פוריה": מונה מנהל למרפאת אף-אוזן-גרון חדשה לילדים

לאחר שניהל את מרפאת אף אוזן גרון ילדים ב"איכילוב" ב-12 השנים האחרונות, ד"ר גדי פישמן עומד עתה בראש השירות החדש לילדים במחלקת אף אוזן גרון במרכז הרפואי פדה-פוריה

ד"ר גדי פישמן, מנהל שירות אף אוזן גרון לילדים במרכז הרפואי פדה-פוריה. צילום: מיה צבן/ דוברות בית החולים

לפני מספר שבועות נפתח במחלקת אף אוזן גרון במרכז הרפואי פדה-פוריה שירות חדש וחיוני, אף אוזן גרון לילדים, בניהולו של ד"ר גדי פישמן.

ד״ר פישמן עבד כרופא בכיר ביחידה לאף אוזן גרון ילדים במערך ניתוחי ראש, צוואר, פה ולסתות בבית החולים איכילוב במשך 21 שנה, במהלכן עבר השתלמות של שנתיים בתחומו בבית החולים לילדים בקנזס סיטי, ארה״ב. הוא היה שותף להקמת והרחבת פעילות היחידה במשך שנים רבות וניהל את מרפאת אף אוזן גרון ילדים ב"איכילוב" במהלך 12 השנים האחרונות.

ד״ר פישמן, בעל מינוי אקדמי של מרצה בכיר קליני בפקולטה לרפואה באוניברסיטת תל אביב, פעיל במשך שנים רבות בהדרכת סטודנטים ומתמחים. במסגרת תפקידיו שימש כיו״ר ועדת בחינות ההתמחות הארצית באף אוזן גרון וניתוחי ראש-צוואר במשך ארבע שנים ובמהלך השנתיים האחרונות היה אחראי על תכנית ההתמחות במחלקתו.

לדבריו, תחום אף אוזן גרון ילדים תפס תאוצה מהירה בארץ ובעולם כתוצאה מההבנה וההכרה בכך שילד אינו מבוגר קטן וישנן מחלות וניתוחים בתחום אף אוזן גרון שהם ייחודיים לילדים. לשם כך נדרשת התמקצעות מיוחדת לצד סבלנות רבה וגישה מתאימה לילדים ולהוריהם. להצלחת הטיפול בילדים נדרשת גם יכולת לעבוד בתיאום ובשיתוף פעולה צמוד עם רופאי ילדים מתת ההתמחויות השונות ועם הרופאים ממחלקת ההרדמה.

ד״ר פישמן סיפר על תינוקת שנולדה לפני מספר שבועות במרכז הרפואי פדה-פוריה עם מום נדיר באף. מדובר בתסמונת הכוללת גם חסימה של הפתחים האחוריים של האף, מצב המחייב התערבות ניתוחית בהקדם האפשרי. התינוקת נותחה בגיל יומיים ומאז נושמת ואוכלת בכוחות עצמה. הטיפול התאפשר הודות לשיתוף פעולה עם הצוותים בפגייה, במחלקת הרדמה, בטיפול נמרץ ילדים ובמחלקת ילדים.

נושאים קשורים:  ד"ר גדי פישמן,  פדה-פוריה,  אף אוזן גרון,  מינויים,  חדשות
תגובות
15.08.2022, 14:44

רווח ענק לפריפריה שרופא עם נסיון וידע כמו ד''ר גדי פישמן מקים מחלקה בפדה פוריה.

15.08.2022, 19:29

גדי- המון הצלחה. ושאפו על היוזמה והמוטיווציה.

בהצלחה גדולה גדי

בהצלחה

אנונימי/ת
16.08.2022, 11:32

רופאים לפני פנסיה העיכר לא ערבים
און הגזען

16.08.2022, 16:32

בהצלחה,כל הכבוד

18.08.2022, 00:53

לדר' גדי פישמן היקר , בהצלחה וכל טוב מאחל דר' ביזרא

01.09.2022, 20:37

ברכות מקרב לב 💖

בהצלחה. נתחיל לשלוח לכם מקרים מהאיזור ליעוצים/טיפולים