מינויים

פרופ' יורם קלוגר מצטרף לסגל הבכיר במחלקה הכירורגית ב"לניאדו"

מי שעמד בראש האיגוד הכירורגי בישראל עד לאחרונה יבצע בתפקידו החדש בבית החולים בנתניה ניתוחים, ייעוצים וכן יעסוק בהדרכת סטודנטים, סטאז'רים ומתמחים

פרופ' יורם קלוגר, מומחה בתחום הכירורגיה האונקולוגית של מערכת העיכול והלבלב ופרופסור מן המנין בפקולטה לרפואה של הטכניון. צילום: דוברות לניאדו

פרופ' יורם קלוגר, עד לאחרונה יו"ר האיגוד הכירורגי בישראל ומי שניהל במשך שנים רבות את המערך לכירורגיה כללית במרכז הרפואי רמב"ם, מצטרף לסגל הבכיר של המחלקה הכירורגית בבית החולים לניאדו בנתניה. פרופ' קלוגר הוא מומחה בעל שם בתחום הכירורגיה האונקולוגית של מערכת העיכול והלבלב ופרופסור מן המניין בפקולטה לרפואה של הטכניון.

פרופ' קלוגר הוא בוגר בית הספר לרפואה של האוניברסיטה העברית בירושלים וביצע התמחות בכירורגיה כללית במרכז הרפואי הדסה. לאחר מכן השתלם בטראומה, טיפול נמרץ כירורגי וניתוחי לבלב בבית החולים Allegheny בפיטסבורג, ארה"ב.

הוא הקים את מערך הטראומה ע"ש רבין במרכז הרפואי איכילוב והיה הראשון בארץ לנהל מערך אשפוז ייעודי לנפגעי חבלה. בתפקידו החדש פרופ' קלוגר יבצע ניתוחים, ייעוצים וכן יעסוק בהדרכת סטודנטים, סטאז'רים ומתמחים באגף. הצטרפותו ל"לניאדו" תקל על חולים הנאלצים כעת לנסוע למרכז כדי לזכות בטיפול מתקדם.

ד"ר מוריס ונטוררו, מנהל המחלקה הכירורגית ב"לניאדו", בירך את פרופ' קלוגר על הצטרפותו לסגל המחלקה ואמר: "עבורי מדובר בסגירת מעגל, היות שפרופ' קלוגר היה רופא בכיר שהדריך אותי במהלך ההתמחות שלי. מדובר בבשורה אמיתית לכחצי מיליון תושבי נתניה והשרון שיקבלו שירות רפואי ממומחה בעל שם עולמי".

פרופ' צבי שמעוני, המנהל הרפואי בבית החולים, ציין: "הגיע הזמן שתושבי נתניה והשרון יזכו לקבל טיפול וייעוץ רפואי, בוודאי בתחום האונקולוגי, ממומחים בעלי שם. גיוס רופאים ורופאות בעלי מוניטין הינה משימה ראשונה במעלה ואנו נמשיך להשקיע בכך משאבים בעתיד, בכלל המחלקות והיחידות של בית החולים".

נושאים קשורים:  פרופ' יורם קלוגר,  מינוי,  המרכז הרפואי "לניאדו",  ד"ר מוריס ונטוררו,  חדשות,  פרופ' צבי שמעוני
תגובות
אנונימי/ת
05.08.2022, 09:37

פחות מזיק מהסטגנציה שהעצים משך שנים
כיו״ר איגוד הכירורגים

05.08.2022, 13:12

ביח לניאדו זכה לא רק בכירורג דגול אלא גם באישיות יוצאת דופן, מדור אחר של רופאים, שעמד והיה זמין לחוליו ולעמיתיו 24 שעות ביממה.
איחולי הצלחה מכל הלב

אנונימי/ת
06.08.2022, 20:07

בהצלחה!

11.08.2022, 11:00

בהצלחה ובריאות טובה

אנונימי/ת
19.08.2022, 13:52

the final common pathway