חדשות

בגלל סכסוך ב"וולפסון", החולים האונקולוגים אינם מטופלים

אחיות המכון בבית החולים וולפסון בחולון לא הגיעו היום לעבודה והחולים טוענים: "מפקירים את חיינו"

בית החולים "וולפסון" בחולון (צילום: ויקיפדיה)
בית החולים וולפסון בחולון. צילום: ויקיפדיה

חולים אונקולוגים בבית החולים וולפסון בחולון טוענים כי המכון האונקולוגי לא מאויש וכי הם אינם מקבלים טיפול. "זו שערוריה והפקרה מוחלטת של חיינו", אומרים החולים. כך דיווחה היום (ד') מירב כהן בוואלה.

כפי שדווח ב"דוקטורס אונלי", בין הנהלת המכון ולצוות הרפואי שוררת מחלוקת. בהנהלת בית החולים הודו, כך על פי הדיווח, כי אכן יש משבר פנימי במכון וכי עלו טענות קשות על המנהל ד"ר רונן ברנר. אולם, החולים עצמם מסרו כי ד"ר ברנר מטפל בהם "בצורה יוצאת דופן" וכי בזכות הטיפול שקיבלו עד כה הם בחיים. "אסור לאפשר להנהלת בית החולים לפגוע ביכולתו להמשיך לטפל בנו", ציינו החולים.

עוד נמסר מהנהלת בית החולים כי בחודשים האחרונים התקבלו תלונות של אחיות המכון האונקולוגי על התעמרות ואלימות מצד ד"ר ברנר וכי "הנהלת בית החולים פועלת והצליחה לייצר כרגע פתרונות מתאימים לחולים כדי שיקבלו את הטיפולים והסיוע הדרוש. משרד הבריאות מעודכן ומעורב בנושא והוקמה על ידו ועדה לבדיקת התלונות".

ד"ר ברנר דחה בתוקף את כל הטענות כלפיו והסביר: "מנהלת וולפסון, ד"ר ענת אנגל, החליטה לגרום לי להתפטר מתפקידי כמנהל המכון האונקולוגי ומאמציה בעניין זה ייכשלו". עוד אמר: "הדבר נובע בין היתר מהחלטתה של ועדת מומחים שקבעה כי שיטת הטיפול שלי, המצילה ומאריכה חיים של חולי סרטן, היא נכונה וטובה למרות שמנהלת בית החולים ניסתה למנוע ולסכל טיפולים מצילי חיים אלה, ועל כך ספגה ביקורת נוקבת מוועדה במשרד הבריאות".

נושאים קשורים:  מכון אונקולוגי,  ד"ר רונן ברנר,  ד"ר ענת אנגל,  חדשות,  המרכז הרפואי וולפסון
תגובות
אנונימי/ת
15.06.2022, 16:42

יומיים שלמים בלי סאגת וולפסון. כבר התחלתי לדאוג.