חדשות

נחתם הסכם בין המרכז הרפואי לגליל והפקולטה לרפואת שיניים ברוצ'סטר

במסגרת ההסכם שנחתם ייערכו שיתופי פעולה בין הקולג' לגליל במדעי רפואת שיניים לבין הפקולטה לרפואת שיניים מאוניברסיטת רוצ'סטר במדינת ניו יורק בתחומי רפואה, אקדמיה ומחקר

מעמד חתימת ההסכם. מימין: הפרופסורים עודד נחליאלי, אלי אליאב, מסעד ברהום, קרל סקורצקי וסאמר סרוג'י. צילום: אלי כהן

במרכז הרפואי לגליל בנהריה נחתם לאחרונה הסכם לשיתוף פעולה (MOU) בין הקולג' לגליל במדעי רפואת שיניים לבין הפקולטה לרפואת שיניים מאוניברסיטת רוצ'סטר במדינת ניו יורק, הנחשבת לאחת המובילות בתחומה בארה"ב.

במסגרת ההסכם ייערכו שיתופי פעולה בין הצדדים בתחומי רפואה, אקדמיה ומחקר. כחלק משיתוף הפעולה תצא בקרוב ד"ר הלא כריני מטאנס מהמרכז הרפואי לגליל להשתלמות עמיתים בפקולטה לרפואת שיניים ברוצ'סטר.

ראש הקולג' לגליל למדעי רפואת שיניים ומנהל מחלקת פה ולסת, פרופ' סאמר סרוג'י, אמר: "מאז הקמתה של המחלקה לפני שבע שנים, אנו עוברים תנופה מרשימה. רק לאחרונה קיבלנו אישור לשתי תכניות התמחות נוספות, בטיפולי שורש ויישור שיניים, המתווספות לשלוש תכניות התמחות קודמות. בלי בסיס אקדמי ומחקרי, לא ניתן להקים כזו מחלקה וכזה קולג' לרפואת שיניים. אם הייתם אומרים לי לפני כמה שנים שנחתום על הסכם עם הפקולטה לרפואת שיניים באוניברסיטת רוצ'סטר, לא הייתי מאמין לכם".

בדברי הברכה שנשא אמר מנהל המרכז הרפואי לגליל פרופ' מסעד ברהום: "החתימה על הסכם זה הוא אחד הרגעים היפים ביותר שידע המרכז הרפואי לגליל בשנים האחרונות. שיתוף פעולה זה מסמל לא רק עניין מקצועי מהמעלה הראשונה, אלא הכרה אמיתית באיתנות שלנו, ביכולות של פרופ' סרוג'י והצוות שלו, ובעיקר בידידות האמיצה שנרקמת לנגד עינינו, ואשר תהווה אבן דרך בהבאת מזור ותקווה לאלפי מטופלים בעתיד".

דיקן הפקולטה לרפואת שיניים באוניברסיטת רוצ'סטר, פרופ' אלי אליאב, אמר בדברי הברכה: "מדובר בשני מוסדות מכובדים התורמים רבות בתחום הרפואה ואשר אינם נמצאים במרכז הגיאוגרפי של מדינתם. כמו המרכז הרפואי לגליל, הנמצא בפריפריה, אוניברסיטת רוצ'סטר ממוקמת בחלק הצפוני של מדינת ניו יורק. בשני המקרים הוכח שאם תעשה את הדברים בצורה נכונה תגיע רחוק ולא משנה היכן אתה נמצא. אני מצפה מאוד לשיתוף הפעולה בינינו".

נושאים קשורים:  פרופ' סאמר סרוג'י,  המרכז הרפואי לגליל בנהריה,  הקולג' לגליל במדעי רפואת שיניים,  פרופ' מסעד ברהום,  פרופ' אלי אליאב,  חדשות
תגובות