חדשות

פרופ' אהוד דודסון מונה ליו"ר חברת הפרמצבטיקה קוד פארמה

מנכ"ל ה"כללית" לשעבר על Codivir-Gammora, תרופת הדגל של החברה: "זה פתרון חדשני שאני מאמין בו רפואית - התרופה מיועדת לתת מענה לשפעת, לקורונה, לאיידס ולוירוסים נוספים"

פרופ' אהוד דודסון. צילום: אפרת זיסמן

פרופ' אהוד דודסון, מנכ"ל שירותי בריאות כללית בשנים 2021-2018, מונה ליו"ר חברת קוד פארמה, בבעלות איש העסקים ציון עיני.

פרופ' דודסון, מומחה ברפואה פנימית, פרופסור חבר במחלקה לניהול מערכות בריאות באוניברסיטת בן גוריון. לאחר שהשתחרר מצה"ל כרופא אוגדתי (סגן אלוף) למד מינהל מערכות בריאות ומילא שורת תפקידי מפתח ב"כללית", ביניהם: מנהל רפואי של מחוז דן, מנהל מחוז צפון, מנהל בית חולים מאיר בכפר סבא, ראש חטיבת בתי החולים בקופה ומנהל המרכז הרפואי סורוקה בבאר שבע. בתפקידו כמנכ"ל כללית הוא הוביל את ניהול משבר הקורונה בקופת החולים הגדולה במדינה.

קוד פארמה היא חברת פרמצבטיקה המתמחה בזיהומים ויראליים, איידס ומחקר סרטן, שהקים הישראלי-הולנדי עיני. תרופת הדגל שלה היא Codivir-Gammora, תרופה אנטי ויראלית נגד קשת רחבה של וירוסים, שלאחרונה הראתה הצלחה בניסויים קליניים בחולי קורונה והביאה לריפוי מלא של החולים. במהלך 2021 קיבלה התרופה אישורי חירום במדינות שונות לטיפול בחולי קורונה.

פרופ' דודסון מסר: "קוד פארמה היא חברת תרופות חדשנית, שבאה לתת מענה לבעיות שמטרידות את האנושות כולה. התרופות של קוד פארמה מיועדות לתת פתרון לשפעת, לקורונה, לאיידס ולוירוסים נוספים. בשנים האחרונות העולם חשב שבעיות המאה ה-21 הן כבר לא הזיהומים, אלא מחלות הקשורות להזדקנות, אך הקורונה סטרה על פנינו והסבירה שהמציאות איננה כזו.

"וירוסים לא צריכים להציג דרכון בגבול, והזיהומים כאן כדי להישאר. לכן, העבודה של קוד פארמה היא קריטית. זה פתרון חדשני, שאני מאמין בו רפואית – תרופה שפועלת נגד הוירוס ישירות או שהורסת תאים שנדבקו על ידי הווירוס ועוצרת את התקדמות המחלה ומחסלת אותה".

נושאים קשורים:  פרופ' אהוד דודסון,  קוד פארמה,  Codivir-Gammora,  תרופה לקורונה,  מינוי,  חדשות
תגובות
אנונימי/ת
29.04.2022, 20:56

זלזלת בהמון אנשים בסורוקה
בגללך המון אנשים עזבו ואלה היו בעלי מקצוע, מוניטין ומסירות
הבאת מספר רופאים לניהול מחלקות מבחוץ וחלק גדול מהם מזמן עזבו כי השתמשו בסורוקה כקרש קפיצה
קראו לך סטלינזון
פגעת קשות במשאב הכי חשוב - כח אדם

אנונימי/ת
08.05.2022, 11:58

כול מילה נכונה
הרסת את סורוקה, את העמק, את הכללית
טוב שהשתחררו ממך בקופ"ח