מינויים

מומחה ישראלי מונה לתפקיד בכיר בפדרציה העולמית לנוירוכירורגיה

ד"ר יובל שפירא, מנהל היחידה לשחזור עצבים פריפריים ב"איכילוב", מונה ליו״ר הוועדה לניתוחי עצבים פריפריים בפדרציה העולמית לנוירוכירורגיה

ד"ר יובל שפירא, מנהל היחידה לשחזור עצבים פריפריים ב"איכילוב". צילום: דוברות איכילוב

ד"ר יובל שפירא, מומחה בנוירוכירורגיה, מנהל היחידה לשחזור עצבים פריפריים במחלקה הנוירוכירורגית במרכז הרפואי איכילוב, מונה ליו״ר הוועדה לניתוחי עצבים פריפריים בפדרציה העולמית לנוירוכירורגיה - הארגון שמאחד בתוכו את האיגודים הנוירוכירורגים מכל העולם. תחת הפדרציה מתקיימות ועדות מקצועיות, בכלל זה הועדה לניתוחי עצבים פריפריים.

ד״ר שפירא, בן 48, למד רפואה בטכניון בחיפה. התמחות בנוירוכירורגיה עשה בבית החולים איכילוב, והשתלמות-על (פלושיפ) קלינית ומחקרית בקנדה, באחד המרכזים המובילים בתחום בצפון אמריקה. עם שובו ארצה מונה לניהול היחידה לשחזור עצבים פריפריים ב"איכילוב".

"היחידה לניתוחי שחזור עצבים פריפריים ומיקרוכירורגיה של המקלעת הברכיאלית היא המרכז היחידי בארץ בנוירוכירורגיה שמרכז את הטיפול המיקרוכירורגי", מסר ד"ר שפירא. "אנחנו עובדים בשיתוף פעולה עם מחלקות כירורגיות נוספות בעיקר בתחום האורתופדיה ועוסקים במחקר קליני ובסיסי בתחום".

מהנהלת "איכילוב" נמסר כי "מינויו של ד"ר שפירא ליו״ר הוועדה לניתוחי עצבים פריפריים בפדרציה העולמית לנוירוכירורגיה מעיד על התמיכה וההכרה לה אנו זוכים בעולם ומעמיד את היחידה והמחלקה הנוירוכירורגית ב'איכילוב' בשורה הראשונה עם המחלקות המובילות בעולם".

נושאים קשורים:  ד"ר יובל שפירא,  חדשות,  מינוי,  נוירוכירורגיה,  שחזור עצבים פריפריים,  איכילוב
תגובות