COVID-19 בישראל

משרד הבריאות אישר: מנת בוסטר גם לבני 5 ומעלה בקבוצות סיכון

קופות החולים הונחו לתת את מנת החיסון השלישית לילדים מגיל חמש בקבוצות סיכון לתחלואה קשה בקורונה לאחר שחלפו שלושה חודשים מקבלת מנת החיסון השנייה ובמינון המותאם לילדים

חיסון ילדים. צילום:שאטרסטוק

משרד הבריאות הנחה היום (ה') את מנהלי קופות החולים לחסן במנת חיסון שלישית ילדים מגיל חמש המצויים בקבוצות סיכון לתחלואה קשה בקורונה. לפי ההנחיות, ניתן לחסן במנה השלישית גם ילדים שהחלימו ממחלת הקורונה.

במכתב ששלחה פרופ' אמיליה אניס, מנהלת האגף לאפידמיולוגיה במשרד הבריאות, הונחו הקופות לתת את החיסון לקבוצת ילדים זו כהשלמה לשתי המנות שקיבלו. ילדים אלה החלו לקבל את החיסון לפני שאושר לתת אותו לכל הילדים בקבוצת גיל 11-5. לפי ההנחיה, מנת הדחף תינתן לאחר שחלפו שלושה חודשים מקבלת מנת החיסון השנייה ובמינון ילדים.

כזכור, ב-27 ביולי הודיע משרד הבריאות לקופות החולים כי ניתן לחסן נגד קורונה ילדים בני 11-5 עם מחלות רקע קשות ובין היתר השמנת יתר קיצונית, מחלת ריאות כרונית קשה, מצב דיכוי חיסוני חמור, הפרעות נוירו-התפתחותיות ואי ספיקת לב.

נושאים קשורים:  ילדים,  בוסטר,  חיסון לקורונה,  חדשות,  19-COVID,  משרד הבריאות
תגובות
אנונימי/ת
21.01.2022, 09:19

התכוונתם משרד השליפות אישר.
פשוט עבר כבר זמן רב מהשליפה האחרונה על החיסון הרביעי, אז דיגדג להם בידיים

חבל שלא מזכירים כאן מחקר randomized placebo controlled, אשר הוכיח יעילות ובטיחות של צעד זה. בדומה למחקר מעמיק על חיסון רביעי.

אנונימי/ת
21.01.2022, 14:04

:)

אנונימי/ת
21.01.2022, 14:09

כך זה תמיד מתחיל: החיסון מאושר אבל "נצור". שבוע אחרי זה חיסון אוכלוסייה בסיכון גבוה. חולפים עוד 4-5 ימים, חיסון למי שרוצה. עוד שבוע אחרי - מסע פרסום ענק עם דוקטור מרקד בפסטיגל קצת מפחיד קצת מצחיק. עוד שבוע - תו ירוק. ומידע? אין [יש מידע - מניות פיזר בנסיקה, הוד רממותו בורלה מקבל את פרס בראשית. (על מה ולמה - בשם השוק החופשי והחברה הקפיטליסטית?)]

23.01.2022, 23:47

מטרד הבריאות נגוע בשיקולים זרים ואפלים, הוא לא עוצר לבדוק את עצמו גם כשנשמעות הסתייגויות אפילו מפי יצרני הפרמה.

שרון אלרועי פרייס אמרה שלא תחסן את ילדיה, אלא לאחר שתקבל תוצאות סופיות על בטיחות החומר המוזרק לכל ילדי ישראל.

היא גם ענתה לשאלה ואמרה שתינוקות מתחסנים, אך לא הבהירה אם הורי התינוקות מודעים לכך.

רופאים המבטאים דעות המנוגדות להתנהלות מטרד הבריאות: מוקעים ו/או מאויימים.

חוק הסמכויות העומד על הפרק, להרגשתי, לא נועד אלא כדי להגן על מקבלי ההחלטות הפוגעות בבריאות האזרחים - מפני בית הדין שבהאג.

לא הגיוני שמצד אחד ידברו על ״לחיות עם הוירוס״ ועל הגמשת הצו הירוק ומצד שני יאמצו את חוק הסמכויות, המגביל ופוגע קשות בזכויות האזרח - בשם אותו וירוס שעימו אנחנו אמורים ללמוד לחיות.

הסתירה הזאת צורמת!!!

יש לציין כי פעם אחת בהסטוריה האנושית נחקק חוק כזה, המגביל ומנטרל את הפרלמנט ומעביר את הכוח לקומץ שרים. אמנם הוא נקרא חוק ההסמכה ואצלינו מכבסים אותו כחוק הסמכויות. במהות אין הבדל.

הצדקנות נוכח ההשוואה בין התהליכים שהתרחשו בשנות ה 30 של המאה הקודמת לתהליכים המתרחשים כיום, היא בלתי נמנעת.

על כך מעידים ניצולי שואה המזהים את השלבים האיטיים והמתעתעים האלה. הם שבים ומזהירים מפני הקלת ראש בעיניין הפגיעה בזכויות האזרח ומגמתם.

החיסיון לעשרות שנים המוטל גם על ההסכמים עם פוייזן פייזר, השחורים משחור וגם על הפרוטוקולים של קבינט הקורונה: אומרים דרשני!!!

לו שאפה המדינה, ומטרד הבריאות בכללה, לבנות אמון עם האזרחים, הרי שלא היו מטילים חסיון של עשרות שנים.

ככל הידוע לי רק פרשת ילדי תימן הייתה תחת חיסיון של עשרות שנים. ועדיין - מטרד הבריאות מסרב לחשוף את הדיווח המלא על פרשה מזעזעת זו. אנחנו רק יודעים שנקטפו לבבות של ילדים לצורך ניסוי רפואי.

ומהי ישראל היום אם לא מעבדה לניסוי רפואי, כפי שהעידו עליה ראשי פוייזן פייזר ונהנתניהו׳ז קבל עולם מעל ערוצי הטלוויזיה בעולם!?

שכחתי לציין כי כבר נעשה ניסוי במאות חיילי צה״ל בהקשר לאנתרקס - ללא ידיעתם. הערימו עליהם, בהיותם צעירים ותמימים שלא יכלו להעלות על הדעת שהגוף הזה שאליו התגייסו מתוך מוכנות לחרף נפשם: יבגוד באמונם ויפגע בבריאותם. 30 שנה חלפו מאז ועדיין הם נושאים את סבל הפגיעות בבריאותם.

מי שהיה קצין רפואה ראשי באותם הימים הוא זה המנהל את הניסוי הרפואי בבני ישראל כיום, בשירות פייזר. החברה שהוכדו נגדה מאות תביעות על פגיעות מרושעות בבריאות אנשים ברחבי העולם.

אני מחפשת מילה טובה למען ״העושים במלאכה״, אך לצערי אני לא מצליחה למצוא מילה כזאת לזכותם.

דבר אחד אני יודעת בוודאות: האמת לא נשארת חייבת. היא יוצאת לאור, בסופו של דבר. ההיסטוריה מוכיחה זאת.

24.01.2022, 10:06

דר יפה יוסף הנכבדה. מה יקרה אם במקום לתקוף את כל העולם ולהעלות פרשות מהעבר, תשבי ותקראי את המידע המתפרסם באופן שוטף בעיתנות הרפואית המדעית, על חשיבות החיסונים במניעת התפשטות המגיפה והתחלואה הקשה הנובעת ממנה?