חדשות

מרפאות משולבות חדשות במכון העיניים ב"שיבא"

במכון העיניים ב"שיבא" נפתחו לאחרונה מרפאת גנטיקה עיניים, מרפאת משולבת עיניים-הפרעות תנועה ומרפאת אוקולופלסטיקה בילדים

רפואת עיניים, בדיקת עיניים. אילוסטרציה

במכון העיניים במרכז הרפואי שיבא בתל השומר, בניהולו של ד"ר אמיר אלחלל, נפתחו לאחרונה שלוש מרפאות משולבות חדשות: מרפאת גנטיקה עיניים בראשות היועצת הגנטית ד"ר דליה אלי; מרפאת משולבת עיניים-הפרעות תנועה, בשילוב ותחת המכון להפרעות תנועה בניהולה של פרופ׳ שרון חסין; ומרפאת אוקולופלסטיקה בילדים.

מרפאת גנטיקה עיניים, הפועלת בשיתוף פעולה עם פרופ׳ רז אניק רוטשילד, מנהלת המכון למחלות נדירות בבית החולים ספרא לילדים, משרתת ילדים ומבוגרים עם צורך בבירור גנטי או חשד להפרעה גנטית בכל התחומים - אוקולופלסטיקה, ילדים, קרנית, רשתית וגידולים.

במרפאה המשולבת עיניים - הפרעות תנועה ל-Benign Essential Blepharospasm, ייבדקו מטופלים עם BEB ראשוני או משני הן על ידי נוירולוג והן על ידי רופא עיניים ויופנו לטיפולים מתאימים כגון  הזרקת Botulinum Toxin. אחראית המרפאה מטעם מחלקת העיניים היא ד"ר אופירה זלוטו.

מרפאת אוקולופלסטיקה ילדים, שעליה אחראית ד"ר דפנה לנדאו,  משרתת ילדים בגילאי 0-18, עם מגוון בעיות עיניים באוקולופלסטיקה - הפרעות עפעפיים, דרכי דמעות, וארובת העין. המרפאה עובדת בשיתוף פעולה עם פרופ׳ גיא בן סימון, מנהל מכון פלסטיקה של ארובות העיניים, מרפאת עיניים-ילדים, מרפאת גנטיקה-עיניים ומרפאה משולבת להפרעות וסקולריות ב"שיבא".

נושאים קשורים:  שיבא,  רפואת עיניים,  חדשות,  אוקולופלסטיקה
תגובות