חדשות

דיקני בתי ספר לרפואה באירופה מגיעים לעודד ישראלים ללמוד בחו"ל

מכינת "מדיקל דוקטור" תקיים בסוף השבוע בתל אביב את הכנס השנתי למתעניינים בלימודי רפואה בחו"ל

סטודנטים לרפואה בחו"ל. אילוסטרציה

מכינת "מדיקל דוקטור" ללימודי רפואה בחו"ל תקיים את הכנס השנתי למתעניינים בלימודי רפואה בחו"ל ובני משפחותיהם ב-7 בינואר 2022 במלון הרודס בתל אביב.

בכנס, בראשותו של ד"ר משה כהן, מייסד ומנכ"ל "מדיקל דוקטור", ייקחו חלק פרופ' חגי ציון, יו"ר ההסתדרות הרפואית וכן פרופ' חזי לוי, מנכ"ל משרד הבריאות לשעבר. בנוסף, תגיע ח"כ עידית סילמן, יו"ר הקואליציה ויו"ר ועדת הבריאות ונציגים מטעם שירותי בריאות כללית.

כמו כן ישתתפו רופאים בינלאומיים ובכירי האוניברסיטאות המובילות בתחום הרפואה באירופה, בהם סגן דיקן אוניברסיטת צ'ראלס וסגנית דיקן אוניברסיטת פלצקי בצ'כיה וסגן דיקן אוניברסיטת זאגרב בקרואטיה אשר יעבירו הרצאות על תכניות הלימוד שלהם בתחום הרפואה.

בנוסף, ישתתפו גם סטודנטים ממגוון האוניברסיטאות הקיימות בחו"ל שיספרו על החוויה של תהליך לימודי הרפואה בחו"ל מנקודת מבט אישית וייתנו מענה על שאלות.

נושאים קשורים:  לימודי רפואה בחו"ל,  מכינת מדיקל דוקטור,  כנס,  חדשות
תגובות
אנונימי/ת
05.01.2022, 18:33

אז מה מחפשים שם הר״י וכל יתר האנשים? לאהודד אנשים ללמוד בחו״ל? למה לא עושים כלום כדי שילמדו בארץ. אה! שם פחות בירוקרטיה מטרפת, נכון? אז,שוב, מה אתם מחפשים שם?

אנונימי/ת
05.01.2022, 23:09

אוניברסיטת חרטוצקי בחבל זטופצק מקבלת כל סטודנט עם דופק מעל 50 ולחץ דם חיובי. 30000 יורו ואתם בפנים. בעידוד הר"י, משה"בר, ונשיא הקק"ל, ובתשלום מפוקפק לבתי חולים על לימודי צהריים במחלקות ע"ח הציבור. בהצלחה לכולם

מתי יבינו חכמנו ראשי האוניברסיטאות בארץ, וראשי הר'י שיש צורך דחוף להגדיל את הפקולטות לרפואה בישראל ? ללמוד בחו'ל כל אחד יכול *****