מינויים

פרופ' עופר אמיר מונה לנשיא האיגוד הקרדיולוגי בישראל

מנהל מערך הלב במרכז הרפואי הדסה יכהן כנשיא האיגוד הקרדיולוגי - מינוי שנקבע לשנתיים הקרובות | מחליף בתפקיד את פרופ' דורון זגר

פרופ' עופר אמיר. "זכות גדולה לעמוד בראש איגוד מפואר שהביאו את הקרדיולוגיה הישראלית להישגים ברמה עולמית". צילום: אבי חיון

פרופ' עופר אמיר, מנהל מערך הלב במרכז הרפואי הדסה בירושלים, החל את תפקידו כנשיא האיגוד הקרדיולוגי בישראל. הוא מחליף בתפקיד את פרופ' דורון זגר מ"סורוקה".

פרופ' אמיר, בן 56, יליד העיר חיפה, הוא בוגר הפקולטה לרפואה בבאר שבע במסגרת העתודה האקדמית וזכה בתעודות הצטיינות רמטכ"ל ואלוף פיקוד צפון על שירותו כרופא צבאי בצה"ל משנת 1989-1995.

את התמחותו בקרדיולוגיה ביצע בבית החולים כרמל בחיפה ואת ההתמחות ברפואה פנימית עבר במרכז הרפאי טקסס בארה"ב, בין השנים 1996-1999. פרופ' אמיר היה לבוגר תכנית התמחות-העל הראשונה ב-Baylor College Of Medicine כקרדיולוג בנושאי השתלת לב והשתלת משאבות לב במרכז הלב ביוסטון, טקסס. לאחר חזרתו ארצה, מונה לרופא בכיר במחלקת קרדיולוגיה במרכז הרפואי כרמל בחיפה ובהמשך הקים וניהל את יחידת אי ספיקת הלב במרכז, שכללה גם השתלות LVADs.

משנת 2013 ניהל פרופ' אמיר את מערך הלב וכלי הדם שכלל הקמת יחידות חדשות של ניתוחי לב וכלי דם בבית החולים פורייה ושימש כמנהל המערך המשולב טרם המינוי. החל משנת 2019 הוא מנהל את מערך הלב במרכז הרפואי הדסה ויכהן כעת כנשיא האיגוד הקרדיולוגי - מינוי שנקבע לשנתיים הקרובות.

פרופ' אמיר מסר: "אני רואה זכות גדולה לשמש כנשיא האיגוד הקרדיולוגי הישראלי. מדובר באיגוד מפואר שהביא במשך השנים שעברו את הקרדיולוגיה הישראלית להישגים ברמה עולמית. הדבר קרה בזכות קודמי בתפקיד ובעיקר בזכות צוותים מסורים ומקצועיים של רופאים, סיעוד ופארא-רפואיים הפזורים בישראל לכל אורכה ורוחבה.

"אני מאמין שהעובדה שאני מכיר ומוקיר את היכולות והפוטנציאל של מחלקות הקרדיולוגיה בפריפריה, כמו גם את האספקטים של מערך לב מפואר בבית חולים שלישוני מוביל כמו הדסה, תאפשר לי יחד עם חברי באיגוד לשלב את השניים בצורה שתקדם הלאה את הקרדיולוגיה בישראל".

נושאים קשורים:  פרופ' עופר אמיר,  האיגוד הקרדיולוגי,  מינוי,  חדשות
תגובות
25.11.2021, 12:21

מזל טוב והצלחה בתפקיד