חדשות

פרופ' רוטשטיין מונה ליו"ר דירקטוריון חברת הקנאביס הרפואי פארמוקן

פרופ' זאב רוטשטיין, שכיהן עד לאחרונה כמנכ"ל בית החולים הדסה בירושלים והתפטר מתפקידו בעקבות סכסוך עם נשות הדסה, יחליף בתפקיד את היו"ר היוצא של "פארמוקן" דני גילרמן

פרופ' זאב רוטשטיין. צילום: הדס פרוש, פלאש 90

חברת הקנאביס הרפואי פארמוקן גלובל הודיעה הבוקר (ה') על מינויו של פרופ' זאב רוטשטיין ליו"ר החברה. פרופ' רוטשטיין שכיהן עד לאחרונה כמנכ"ל בית החולים הדסה בירושלים והתפטר מתפקידו בעקבות סכסוך עם נשות הדסה, יחליף עתה בתפקיד את היו"ר היוצא של חברת פארמוקן, דני גילרמן.

רוטשטיין, מומחה בקרדיולוגיה ובניהול מערכות בריאות, ניהל בעבר גם את המרכז הרפואי שיבא והוא משמש כפרופ' חבר קליני בפקולטה לרפואה וכמרצה בבית הספר לניהול באוניברסיטת תל אביב. לאחרונה מונה פרופ' רוטשטיין לנשיא וראש הוועדה המדעית של חברת EPM המפתחת תרופות מבוססות קנאביס.

במסגרת תפקידו יסייע פרופ' רוטשטיין לקידום עסקיה של חברת פארמוקן בתחום הקנאביס הרפואי בישראל ובחו"ל ולתמיכה בשיתופי פעולה וקידום מוצרים קוסמטיים מבוססי קנאביס ותרופות בהתוויות רפואיות שונות.

פרופ' זאב רוטשטיין מסר: "אני מודה לחברת פארמוקן על בחירתי לתפקיד יו״ר דירקטוריון החברה. הצטרפותי לפארמוקן היא הזדמנות לתרום מנסיוני הרב במערכת הבריאות לחברה שהינה מחלוצות תחום גידול הקנאביס הרפואי בישראל וכזו שממשיכה להוביל באיכות ובפיתוח מוצרים בתחום זה. אני מאמין כי אוכל לסייע לקידום פיתוחיה החדשניים של החברה בתחום הטיפול בכאב כרוני וטיפולים נוספים הנגזרים מהתכונות המיוחדות של הצמח וכן לסייע בקידום מוצרים בתחום הקוסמטי. הכניסה של החברה לתחום גידול פטריות לטיפולים רפואיים לאחרונה מהווה עוד הוכחה שהחברה פועלת בחזית היזמות של טיפול בחולים באמצעות צמחים".

מנכ"ל פארמוקן, גיל חובש, מסר: "אנו שמחים על הצטרפותו של פרופ' רוטשטיין שיוכל לתרום רבות מנסיונו העשיר בניהול ובעולם הרפואה לצמיחתה של פארמוקן ולקידום פיתוחים חדשניים בתחומי פעילותה. אנו נמצאים לקראת כניסה לשווקי הקנאביס בחו"ל ובטוחים כי פרופ' רוטשטיין יסייע לפיתוחה העסקי של פארמוקן כדי לייצר לנו הזדמנויות עסקיות".

נושאים קשורים:  פרופ' זאב רוטשטיין,  פארמוקן גלובל,  חדשות
תגובות
19.11.2021, 09:09

כישרון מופלא
זכו בפייס
בהצלחה רבה

אנונימי/ת
19.11.2021, 10:12

יונק מעטיני התעשייה כבר שנים. ברוך שפטרנו מהאיש הלא ראוי הזה

אנונימי/ת
19.11.2021, 13:53

מהלך הגיוני מאוד : מפיה רפואית מתיחדת עם מפית סמים - שיא של הקריירה!

אנונימי/ת
19.11.2021, 14:12

מנוחת הלוחם: יעביר את שנותיו הבוגרות בסבבה עם צינגלה ביד

מאחל ל פרופ רוטשטיין בהצלחה