מינויים

ד"ר גליה שטמר מונתה למנהלת המכון ההמטולוגי במרכז הרפואי לגליל

ד"ר גליה שטמר מונתה למנהלת המכון ההמטולוגי במרכז הרפואי לגליל בנהריה, ותחליף את ד"ר אנדריי בראשטר ששימש שנים רבות כמנהל המכון, ופורש לגמלאות

ד"ר גליה שטמר מונתה ניהול המכון ההמטולוגי בנהרייה

ד"ר גליה שטמר מונתה למנהלת המכון ההמטולוגי במרכז הרפואי לגליל בנהריה, לאחר מכרז לתפקיד המתפנה, מאחר שד"ר אנדריי בראשטר ששימש שנים רבות כמנהל המכון, פורש לגמלאות. הוא ימשיך לעסוק במחקר במסגרת המרכז הרפואי.

ד"ר שטמר, נשואה ואם לשלושה, תושבת נהלל, היא בוגרת ביה"ס לרפואה של האוניברסיטה העברית בירושלים והתמחתה ברפואה פנימית, בילינסון ובמאיר. התמחות בהמטולוגיה והשתלות מח עצם עברה במרכז הרפואי רמב"ם ועברה לעבוד במרכז הרפואי העמק בעפולה, בו שימשה רופאה בכירה במכון ההמטולוגי. במסגרת תפקידה פיתחה, הובילה והטמיעה טיפולים מתקדמים בחולים במחלות המילואידיות, ובעיקר במחלות מילודיספלסטיות (MDS) - אי-ספיקה של מח עצם וטרום לוקמיה ולוקמיה מסוגיה השונים.

היא כיום מזכירת החוג למחלות MDS ולתחום כישלון השתלת מח עצם בהר"י וחברה בוועד האיגוד ההמטולוגי הארצי.

עם כניסתה לתפקידה החדש אמרה ד"ר שטמר: "לכבוד עבורי להחליף רופא בעל שיעור קומה כד"ר בראשטר. החזון שלי: להמשיך בתנופת המחקר הבסיסי, ולפתח את כל מה שקשור בתחום המחלות המילואידיות בנוסף לתחומים אחרים, לקדם את החינוך הרפואי בהנחיית סטודנטים ומתמחים".

המכון ההמטולוגי במרכז הרפואי לגליל מעניק שירותים לאוכלוסייה בת 650 אלף תושבים.

נושאים קשורים:  מינויים,  המרכז הרפואי לגליל בנהריה,  המטולוגיה
תגובות
10.12.2021, 08:56

בהצלחה