COVID-19 בישראל

פרויקט "מתחסנים ליד הבית" - החיסונים יגיעו עד לבתי התושבים

משרד הבריאות, הרשויות המקומיות וקופות החולים מפעילים פרויקט חדש שבמסגרתו יוקם חמ"ל ב-12 ישובים בישראל כדי לעודד את מי שטרם התחסנו בחיסון ראשון לקורונה להתחסן

חיסונים לקורונה. צילום: אוליביה פיטוסי/ פלאש 90

פרויקט חדש של משרד הבריאות - "מתחסנים ליד הבית" - ינגיש לתושבים ב-12 ישובים בישראל, שטרם התחסנו בחיסון ראשון, את המידע אודות בטיחות ויעילות החיסון במטרה לעודד אותם לצאת ולהתחסן ולשמור על בריאותם.

מטרת פרויקט מתחסנים ליד הבית שהחל אתמול בשיתוף פעולה של משרד הבריאות, רשויות מקומיות, קופות החולים ופיקוד העורף, היא להגיע לכמה שיותר תושבים, שטרם התחסנו בחיסון ראשון. הכוונה היא להגיע עד לשכונות ולבתים של התושבים, תוך שימת דגש ראשונית על אוכלוסיית בני 60 פלוס שעד כה לא חוסנו כלל ונמצאים בסיכון גבוה.

ממשרד הבריאות נמסר כי הפרויקט יצא לדרך לאחר בדיקה מקיפה שבחנה את שיעורי ההתחסנות ברשויות המקומיות ובה נמצא כי ב-12 הרשויות שמשתתפות בפרויקט נמצאים כ–50% מאלה שלא התחסנו כלל במדינת ישראל. הפרויקט יימשך כשבוע ימים ברשויות הבאות: באר שבע, ירושלים, תל אביב, חיפה, בית שמש, ראשון לציון, נתניה, אשדוד, רמת גן, חולון, בת ים ואשקלון.

בכל אחד מהיישובים יוקם חמ"ל בשיתוף משרד הבריאות, הרשויות המקומיות וקופות החולים אשר ייצרו קשר עם כל תושב שטרם חוסן ויתאמו עבורו תור לחיסון באחד המתחמים הקרובים שיוקמו לצורך כך בתוך השכונות עצמן. במקביל, רופאי המשפחה בקופות החולים יתקשרו לכל אחד שלא התחסן ויסבירו את משמעות קבלת החיסון ויענו לשאלות כדי להפיג חששות.

נושאים קשורים:  חיסונים,  קורונה,  משרד הבריאות,  רשויות מקומיות
תגובות
11.10.2021, 11:48

כל הכבוד. יישר כח.
תצליחו. חיזקו ואמצו.

11.10.2021, 20:22

הם חושבים שזה יצליח? מי שלא התחסן עד עכשיו בטח לא רוצה להתחסן, לא בגלל מיקום מתחם החיסונים!

אנונימי/ת
11.10.2021, 22:55

חחחחחח... תביאו גם אליקופטרים ומסוקים.. לא יעזור לכם!!!
פשיסטים !!