חדשות

רות רלבג מונתה למנכ"לית שירותי בריאות כללית

דירקטוריון הכללית אישר את את בחירתה של רות רלבג למנכ"לית הקופה | רלבג, סמנכ"לית וראש חטיבת הכספים ב"כללית" בשנה וחצי האחרונות, כיהנה בתפקידים בכירים בתחום הבריאות והפיננסים

רות רלבג, מונתה לתפקיד מנכ"לית הכללית. צילום: יונתן סינדל/פלאש 90

דירקטוריון שירותי בריאות כללית, בראשותו של אלוף במיל' יוחנן לוקר, אישר את המלצת ועדת האיתור על בחירתה של רות רלבג למנכ"לית הקופה. המינוי ייכנס לתוקף בימים הקרובים. בראש ועדת האיתור עמד יו"ר הדירקטוריון וחברים בה כבוד השופט בדימוס סלים ג'ובראן ורו"ח רונית זלמן מלאך.

רות רלבג, בעלת MBA במדיניות ציבורית ו-BA בכלכלה ומינהל עסקים מהאוניברסיטה העברית, מכהנת כסמנכ"לית וראש חטיבת הכספים ב"כללית" זה שנה וחצי. היא שימשה בתפקידים בכירים רבים בתחום הבריאות והפיננסים וביניהם, סמנכ"לית לתכנון תקצוב ותמחור וראש מנהלת בתי החולים במשרד הבריאות, סמנכ"לית לכלכלה רפואית במרכזים הרפואיים איכילוב ושערי צדק. בתחום הפיננסים שימשה כסמנכ"לית וראש אגף בנקאות מסחרית וקמעונאות בבנק הבינלאומי ובתפקידים בכירים נוספים במערכת הבנקאות.

רלברג היא האישה השלישית שנבחרה לכהן בתפקיד מנכ"לית קופת חולים בישראל. סיגל דדון-לוי מונתה בחודש יולי האחרון לתפקיד מנכ"לית קופת החולים מכבי. סיגל רגב רוזנברג עומדת בראש קופת החולים מאוחדת.

יוחנן לוקר, יו"ר ה"כללית", התייחס למינוי ואמר: "לרות היכרות עמוקה עם מערכת הבריאות וניסיון עשיר בניהול מערכות גדולות ומורכבות. הידע הרב שיש לה ויכולתה להוביל במקצועיות תהליכים של שינויי והתחדשות יסייעו לה מול האתגרים הגדולים הניצבים בפני מערכת הבריאות בכלל והכללית בפרט.

עוד אמר לוקר: "בשנה האחרונה היתה רות שותפה מלאה להתמודדות המוצלחת של 'כללית' בהובלת מערכת הבריאות במאבק מול מגיפת הקורונה. אני סמוך ובטוח כי גם בהמשך היא תוביל את הכללית להישגים מרשימים בכל התחומים. אני מודה לרו"ח אלי כהן ששימש בחודשים האחרונים כמ"מ מקום מנכ"ל והוביל את מבצע חיסון השלישי בהצלחה גדולה".

רות רלבג אמרה על מינויה לתפקיד מנכ"לית ה"כללית": "אני מודה לדירקטוריון ולוועדת האיתור שבחרו בי לנהל את ארגון הבריאות הגדול והמוביל בישראל במיוחד בשעה מאתגרת זו. 48,000 עובדי 'כללית' הוכיחו בשנה וחצי האחרונות יכולות רפואיות ומקצועיות יוצאות מגדר הרגיל. מהיכרותי עימם אנו בטוחה כי נמשיך להוביל את מערכת הבריאות הישראלית להישגים, במיוחד בהתמודדות חסרת פשרות מול הנגיף, וכל זאת לצד הובלת הכללית לעידן הבא בעולם הרפואה בחדשנות ובאיכות הטיפול".

נושאים קשורים:  רות רלברג,  חדשות,  שירותי בריאות כללית,  קופת חולים כללית,  מינוי
תגובות

לרות ברכות ואיחולי הצלחה.
בחירה נכונה וראויה

בחירה ראוי

אנונימי/ת
20.12.2021, 23:13

שירותי בריאות, כמו מכבי, כולם שירותי בריאות, לא צריכים קופת חולים. לא צריכים חולים. המנכל הוא איש כספים, לא חס וחלילה רופא מוערך , שטבל את רגליו במי המדמנה של המציאות בחוץ. הכל מתוך חדרים צוננים, עם צגים ומצגות וחדרי ישיבות.