חדשות

נעצר רופא שתקף את בן הזוג של ה"אקסית" במזרק עם חומר רעיל

חדש לנסיון רצח: המשטרה עצרה רופא מרדים שתקף וניסה להזריק חומר לא ידוע לגופו של בן זוגה של חברתו לשעבר, גם היא רופאה, בעודו ישן

המשטרה טוענת כי התוקף ניצל את הגישה שלו לחומרי הרדמה. צילום: אילוסטרציה

רופא מרדים בהכשרתו, בן 37, תושב קריית אונו, חשוד שניסה להזריק חומר רעיל לגופו של גבר שהוא עתה ארוסה של רופאה שהיתה בעבר בת זוגו או מכרה קרובה שלו. התוקף, טוענת המשטרה, ניצל את הגישה שלו לחומרי הרדמה. אתמול (ד') האריך בית משפט השלום בראשון לציון את מעצרו עד יום ב', 19 ביולי.

על פי הדיווחים שהופיעו אתמול באתרי החדשות השונים, החשוד הגיע לדירת זוגתו לשעבר ברחובות כדי לפגוע בה ובבן זוגה הנוכחי. היה לו מפתח לדירה וכאשר נכנס גילה שזוגתו לשעבר איננה במקום. הוא התנפל על בן זוגה שעדיין ישן, הצמיד אליו שוקר חשמלי וניסה להזריק לגופו את החומר הרעיל שהיה ברשותו במזרק הרפואי שהביא עימו. אז התעורר המותקף והחל להיאבק עם הרופא החשוד וזה מיהר להימלט. הוא נעצר כעבור זמן קצר על ידי כוח משטרה סמוך למחלף הראל והובא לחקירה בתחנת רחובות.

לפי החשד, בין החשוד לרופאה היה בעבר קשר, אך החשוד לא הסכים להשלים עם העובדה שהאישה מנהלת מערכת יחסים עם גבר אחר. עוד דווח כי חוקרי המשטרה חושדים ששכפל את המפתחות לביתה ופרץ לדירה ביום ו' שעבר לפנות בוקר כשהרופאה היתה במשמרת בבית החולים. המשטרה מסרה שהיא בודקת את טיב החומר שהיה ברשות הרופא המרדים.

קורבן התקיפה מיהר להזעיק את המשטרה. תחילה חשבו החוקרים כי היה זה ניסיון שוד אך בהמשך עלתה ההשערה שהחשוד פיתח אובססיביות כלפי בת זוגו לשעבר .

עורכי הדין ששי גז ועידן שני, המייצגים את הרופא החשוד, מסרו בתגובה ל-ynet: "המקרה נמצא בעיצומה של חקירה משטרתית וחשוב בשלב הזה שלא למהר להסיק מסקנות. החשוד משתף פעולה באופן מלא עם החוקרים ושולל את הכוונה לפגוע במתלונן".

נושאים קשורים:  מעצר,  תקיפה,  חדשות,  רופא מרדים
תגובות
אנונימי/ת
15.07.2021, 13:09

הרדמה זה מקצוע מסוכן

אנונימי/ת
16.07.2021, 09:17

אם היה מקצועי היה מצליח…ככה…

אנונימי/ת
16.07.2021, 11:25

נשמע לא אמין.
מרדים אמיתי היה מבטל את המקרה ולא מתעקש להרדים בכח

אנונימי/ת
16.07.2021, 12:01

מוחה על האפלייה - אני גינקולוג. במה אני אתקוף? בהתקן תוך-רחמי?

אנונימי/ת
16.07.2021, 17:43

אמאלה!

אנונימי/ת
17.07.2021, 15:04

לא משחקים עם מרדימים 😂😂😂