חדשות

פרופ' חיים לוטן הצטרף לצוות מרכז הלב ב"שערי צדק"

פרופ' לוטן, מומחה בקרדיולוגיה התערבותית, נשיא האיגוד הקרדיולוגי הישראלי לשעבר: "אני שמח לתרום מנסיוני לטובת החולים והצוות"

פרופ' חיים לוטן. גידל דורות רבים של מתמחים בקרדיולוגיה

פרופ' חיים לוטן, מומחה בקרדיולוגיה התערבותית ומנהל מכון הלב של בית חולים הדסה עין כרם לשעבר, הצטרף לצוות מומחי מרכז הלב המשולב במרכז הרפואי שערי צדק בירושלים.

פרופ' לוטן, בן 69, נשוי ואב לשלושה ילדים, מומחה בקרדיולוגיה התערבותית, השלים את לימודי הרפואה וההתמחות בקרדיולוגיה התערבותית בבית הספר לרפואה של האוניברסיטה העברית והתמחה במשך שנתיים בארה״ב. בשנים 1997-2000 ניהל את מחלקת הצנתורים של בית חולים הדסה עין כרם ובשנים 2000-2019 ניהל את מערך הלב ב"הדסה עין כרם". בין השנים 2011-2013 כיהן פרופ' לוטן כנשיא האיגוד הקרדיולוגי הישראלי.

יחד עם ד"ר יעקב נחמיאס, פרופ' לוטן יזם והקים את המסלול האקדמי הבינתחומי של חדשנות ביו-דיזיין באוניברסיטה העברית בירושלים. הוא משמש מנהל שותף בכנס המדע הבינלאומי שמתקיים בישראל, Innovations in Cardiovascular Interventions והינו שותף במחקרים רבים ומשמש יועץ רפואי לחברות סטארט-אפ רבות. הוא גידל דורות רבים של מתמחים שחלקם הגיע לעמדות מפתח בקרדיולוגיה הישראלית.

פרופ' מיכאל גליקסון, מנהל מרכז הלב המשולב ב"שערי צדק": "הצטרפותו של פרופ' לוטן מהווה תוספת חשובה לצוות המוביל של מרכז הלב המתחדש שלנו. בשנים האחרונות נקלטו כאן מספר מומחים מובילים בתחומי הקרדיולוגיה השונים, שיחד יצרו מרכז לב חדשני מאין כמותו. אני מברך את פרופ' לוטן ומאחל לו בהצלחה רבה בתפקידו החדש".

פרופ' לוטן מסר: "אני שמח להצטרף לאחד המרכזים המובילים בקרדיולוגיה הישראלית ומודה על האפשרות להמשיך ולתת לחולים את הטיפול הטוב והמקצועי ביותר ולתרום מנסיוני לטובת החולים והצוות".

נושאים קשורים:  פרופ' מיכאל גליקסון,  פרופ' חיים לוטן,  חדשות,  קרדיולוגיה,  בית החולים שערי צדק
תגובות
14.06.2021, 20:00

בהצלחה!