חדשות

מבצע העברת הילדים למתחם ממוגן הושלם במרכז שניידר

המתחם הממוגן, ששימש לאחרונה כמתחם לחיסוני קורונה, הוסב לאתר לטיפול בשעת חירום וקלט לתוכו את החולים הקשים ביותר מיחידות טיפול נמרץ וטיפול נמרץ ניתוחי חזה ולב

העברת ילדים מאושפזים ב"שניידר" למתחם ממוגן. צילום ארכיון: דוברות בית החולים

במבצע מורכב שארך כעשר שעות, העבירו אתמול (ד') הצוותים הרפואיים במרכז שניידר לרפואת ילדים את הילדים המאושפזים במצב קשה למתחם חירום ממוגן בבית החולים.

המתחם, ששימש לאחרונה כמתחם לחיסוני קורונה, הוסב לאתר לטיפול בשעת חירום וקלט לתוכו את החולים הקשים ביותר בבית החולים מיחידות טיפול נמרץ וטיפול נמרץ ניתוחי חזה ולב, הנזקקים לטיפול מיידי מציל חיים. בנוסף הובאו למתחם חלק מתינוקות הפגייה, שעבורם הוקמה פגייה חלופית ממוגנת.

מבצע ההעברה שנוהל על ידי מנהלת בית החולים, ד"ר אפרת ברון הרלב, כלל שינוע של הילדים אחד אחד בצורה העדינה ביותר, תוך הקפדה על חיבור כל הציוד הרפואי המותאם לכל ילד, ובין היתר, מכונות הנשמה וציוד החייאה. במבצע שיתפו פעולה עובדים מכל המקצועות בית החולים החל מחשמלאים, אנשי התחזוקה והלוגיסטיקה, טכנאים, טכנולוגים, מחשוב, מינהל, סניטרים, רוקחים, עובדים סוציאליים, אנשי הביטחון, אנשי המטבח, הניקיון והמשק, עובדים סוציאליים וכלה באחיות והרופאים.

לדברי מנהלת המרכז, ד"ר ברון הרלב: "עקב ההסלמה במצב הבטחוני, קיבלנו החלטה לא פשוטה בבית החולים לפתוח מתקן חירום שמיועד לחולים הכי קשים שלנו. זהו מתקן ממוגן לחלוטין אשר נמצא בקומה הראשונה של בית החולים. התאמנו את האזור כדי שיכיל את כל התינוקות והילדים המונשמים בבית החולים מיחידות טיפול נמרץ כללי וטיפול נמרץ ניתוחי חזה ולב, וגם את תינוקות הפגייה. מדובר במבצע שלקח כ-10 שעות של ביצוע התאמות מורכבות באתר, שבסיומן העברנו למטה את כל התינוקות והילדים. אני רוצה להודות לכל הצוותים המסורים שלקחו חלק במבצע, ואנחנו ממש מקווים לחזור בחזרה למחלקות בזמן הקרוב".

נושאים קשורים:  חדשות,  ד"ר אפרת ברון-הרלב,  מרכז "שניידר" לרפואת ילדים
תגובות
אנונימי/ת
14.05.2021, 09:34

כל הכבוד לסגל ביה"ח על ההיערכות המקצועית והמהירה